Kaip papasakojo šio miesto labdaros fondo „Vilties lopšys“ vadovė Jelena Kotova, laiškuose Seniui Šalčiui, kuriuos ji perskaitė, vaikai prašo tik brangių dovanų: „Gucci“, „Nike“, „Reebok“ ir kitų garsių prekės ženklų produkcijos. Moteris pamėgino paieškoti internete vaikų prašomų daiktų ir pamatė, kad jų kaina yra ne mažesnė kaip 23 tūkst. rublių (290 Eur).
„Vaikai nori to, ko kiti prašo mamų ir tėčių: madingų drabužių ir avalynės, slidžių, įvairių elektroninių prietaisų“, – pakomentavo situaciją fondo „Dedmorozim“ vadovas Dmitrijus Žebelevas. Jo nuomone, gauti dovanų brangius sportinius batelius nėra prabanga, bet šansas našlaičiams patikėti gerų žmonių egzistavimu pasaulyje.
Laiškai su našlaičių pageidavimais paskelbti fondo „Dedmorozim“ interneto svetainėje. „Permės gyventojai gali joje apsilankyti ir išpildyti bet kokį vaiko norą“, – netiesiogiai ragina pasiturinčius miesto žmones padėti našlaičiams įgyvendinti slaptas jų svajones portalas fashionunited.ru, prisistatantis kaip mados industrijos B2B platforma.
Parengė Leonas Grybauskas