Tyrimas parodė, pagal ką lietuviai renkasi finansų įstaigą

Saugumas bei patikimumas Lietuvos gyventojams tebėra svarbiausi kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama renkantis finansų ar kredito įstaigą, parodė Lietuvos bankų asociacijos (LBA) užsakymu atliktas kasmetis tyrimas.

Saugumą ir patikimumą kaip svarbiausias finansų įstaigos savybes nurodė per 90 proc. apklaustųjų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Saugumą ir patikimumą kaip svarbiausias finansų įstaigos savybes nurodė per 90 proc. apklaustųjų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 15, 2019, 9:56 AM

Saugumą ir patikimumą kaip svarbiausias finansų įstaigos savybes nurodė per 90 proc. apklaustųjų. Klientams taip pat rūpi, kad finansinių bei kredito paslaugų teikėjas būtų sąžiningas (80 proc.) ir veiktų operatyviai (69 proc.).

Šios savybės gyventojų labiausiai siejamos su bankais. Maždaug pusė apklaustųjų akcentavo bankų saugumą (49 proc.), jų turimus klientų aptarnavimo skyrių tinklus, galimybę daug paslaugų atlikti internetu.

Tyrimo duomenimis, didžiausią pasitikėjimą, tvarkant finansinius reikalus, gyventojams kelia bankai (86 proc.). Taip pat didelė dalis respondentų šiuos reikalus sutiktų patikėti mobiliojo ryšio operatoriams (75 proc.). Toliau rikiuojasi komunalinių paslaugų tiekėjai (66 proc.), naujos kartos elektroninių pinigų įstaigos (60 proc.), prekybos tinklai (58 proc.).

„Bankų sektorius – ne tik skaidrus bei atsakingas, bet ir sparčiai besivystantis verslas. Šiandien mūsų klientams kaip niekad aktualūs veiklos patikimumo bei skaidrumo klausimai, – akcentavo LBA prezidentas Mantas Zalatorius. – Tyrimo rezultatai rodo, kad saugumas ir teikiamų paslaugų įvairovė, apimanti klientų aptarnavimo skyrių tinklą, interneto bankus, išmaniąsias programėles, yra gyventojų labiausiai vertinami bankų pranašumai. Ir toliau dirbsime, kad patenkintume klientų lūkesčius.“

Tyrimo duomenimis, kad vartotojų interesai ir prioritetai labai skiriasi, priklausomai nuo amžiaus ir socialinių veiksnių. 26-45 metų apklaustieji dažniau išsakė nepasitenkinimą dėl būtinybės fiziškai atvykti į banko padalinį, tuo tarpu vyriausieji (nuo 55 m.) neigiamai vertino paslaugų perkėlimą į internetinę erdvę ir būtinybę mokytis naujų dalykų.

Reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą, kuriuo vertinamas bankų ir kitų finansinės bei kredito paslaugas teikiančių verslo subjektų įvaizdis, 2018 m. pabaigoje LBA užsakymu atliko bendrovė „Spinter tyrimai“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.