Ypatingo lankytojų dėmesio sulaukė „Akropole“ siūlomos naujos pramogos – „Apollo Kino“ kino centro klubo nariais tapo 8000 žmonių, beveik 1500 lankytojų per keturias dienas išbandė pirmąją Latvijoje prekybos ir pramogų centre įsikūrusią Ledo areną.
„Pirmųjų dienų rezultatai atitiko lūkesčius. Vien ketvirtadienį į naująjį prekybos ir pramogų centrą suplūdo 40 000 žmonių“, – sakė projektą vystančios Lietuvos bendrovės „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas.
Kaip pasakojo bendrovės „Maxima Latvija“ komunikacijos vadovė Liene Dupate-Ugule, pirkėjų srautas Rygos „Akropole“ įsikūrusioje didžiausioje šalyje „Maxima XXX“ parduotuvėje viršijo prognozes. „Parduotuvėje esantis didelis skaičius savitarnos ir įprastų kasų bei išmani eilių valdymo sistema leido net ir esant tokiam lankytojų srautui aptarnauti pirkėjus greitai ir išvengti didelių eilių“, – sakė „Maxima Latvija“ atstovė.
Į 98.000 kv.m. ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo „Akropolis Group“ investavo 180 mln. eurų. Dviejų aukštų pastate įsikūrė beveik 170 nuomininkų – apie 140 mados ir laisvalaikio prekių parduotuvių, naujas „Apollo“ kino centras su IMAX technologijos sale, „O‘Learys“ laisvalaikio centras, Ledo arena, „Lemon Gym“ sporto klubas, 30 skirtingų kavinių bei restoranų.
Tarp pagrindinių Rygos „Akropole“ nuomininkų yra didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės, taip pat pirmoji Baltijos šalyse žinomų prekių ženklų gausa išsiskiriančio Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė.
„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose.