Bendri „Akropolių“ įmonių grupės Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų pardavimai 2018 m. siekė (573,9) mln. eurų ir, lyginant su 2017 m., išaugo (5,7) mln. eurų (1%). Iš viso per 2018 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ sulaukė 33,3 mln. lankytojų – 200 tūkstančių daugiau nei 2017 m.
Įtaka: prekybos centro statybos Rygoje ir senųjų atnaujinimas
Vytautas Labeckas,
„Akropolis Group“ valdybos pirmininkas
2018 m. „Akropolių“ įmonių grupė vykdė du ypač svarbius mūsų bendrovei projektus.
Pagal grafiką baigtas statyti pirmasis „Akropolis Group“ užsienyje valdomas prekybos ir pramogų centras Rygos „Akropole“, duris lankytojams atvėręs 2019 m. balandžio 4 d. Rygos „Akropole“ yra vienas didžiausių ir reikšmingiausių komercinio nekilnojamojo turto projektų, įgyvendintų Latvijoje per pastarąjį dešimtmetį.
Į 98.000 kv.m. ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo infrastruktūrą investuota 180 mln. eurų. Čia įsikūrė daugiau nei 170 nuomininkų, – tarp jų didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės, pirmieji Latvijoje „Apollo“ kino ir „O‘Learys“ laisvalaikio centrai, taip pat pirmoji Baltijos šalyse žinomų prekių ženklų gausa išsiskiriančio Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė.
„Akropolis Group“ vykdė didelio masto prekybos ir pramogų centrų veikiančių Lietuvoje atnaujinimą – per metus „Akropoliuose“ atsinaujino arba naujai atsidarė per 120 nuomininkų. Net ir įgyvendindami šiuos didelės apimties projektus išsaugojome savo lankytojų dėmesį – augo ir jų skaičius ir mūsų nuomininkų pardavimai.
Ypač dideles permainas lankytojai mato Vilniaus „Akropolyje“ – čia įgyvendinamas projektas „Akropolis persirengia“ yra didžiausias nuo pat prekybos ir pramogų centro atidarymo, jo metu bus atnaujinta 49 000 kv.m. ploto. Trečdalis šių darbų buvo atlikta 2018 m., pagrindinį dėmesį skiriant prekybos ploto atnaujinimui, naujų prekių ženklų pritraukimui. Vilniaus „Akropolyje“ pernai atidaryta 21 nauja parduotuvė, dar 38 atnaujino savo interjerą ir koncepcijas.
Praėjusiais metais Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrė pirmosios Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų parduotuvės, atsidarė moderniausi ir didžiausi „Tele2“ ir „Bitė“ salonai, užimamą plotą padidino „Luminor“ banko klientų konsultavimo centras, atidarytos naujos „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, prekybinius plotus atsinaujino „Guess“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės.
2019 m. rudenį projektas „Akropolis persirengia“ bus baigtas – naujos parduotuvės Vilniaus „Akropolyje“ atsidaro viena po kitos. Duris jau atvėrė pirmoji „Maxima XXXX“ formato parduotuvė, didžiausia Lietuvoje „Lindex“ parduotuvė, o rudenį lankytojus pakvies pirmasis šalyje „O‘Learys“ laisvalaikio centras. Projekto metu taip pat bus išplėstos arba naujose didesnėse patalpose atsidarys „Zara“, „Bershka“, „Reserved“, „Deichmann“ ir kitos parduotuvės.