Nurodė Vyriausybei nutraukti milijono eurų vertės viešinimo paslaugų pirkimą

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) nurodė Vyriausybei nutraukti visuomenės informavimo kampanijos paslaugų pirkimą už beveik milijoną eurų.

Pernai Vyriausybė kampanijai šia tema buvo numačiusi 1,5 mln. eurų, bet ji aplenkė didžiuosius naujienų portalus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pernai Vyriausybė kampanijai šia tema buvo numačiusi 1,5 mln. eurų, bet ji aplenkė didžiuosius naujienų portalus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 3, 2019, 10:49 AM, atnaujinta Jun 3, 2019, 11:47 AM

Vyriausybės kanceliarija vasarį buvo paskelbusi dviejų dalių pirkimą įgyvendinti kibernetinį ir informacinį atsparumą stiprinančią kampaniją nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje. Planuota pirkimo vertė siekė 988 tūkst. eurų.

Pirkimų tarnyba konstatavo, kad tiekėjų vertinimo kriterijai ir procesas pažeidė lygiateisiškumo, nediskriminavimo bei skaidrumo principus.

Tarnyba kritikavo nekonkrečiai surašytas pirkimo pagal ekonominio naudingumo kriterijų sąlygas, neleidusias objektyviai palyginti konkuruojančių pasiūlymų.

Institucijos direktorė Diana Vilytė naujienų agentūrai BNS sakė, kad pirkime nebuvo kriterijų, pagrindžiančių sprendimą įsigyti paslaugas ne pagal mažiausios kainos kriterijų.

„Jeigu aš žinau, kad mokėsiu daugiau, nes tai yra ne mažiausios kainos pirkimas, tai turėtų būti aišku, už ką aš mokėsiu daugiau“, – teigė VPT vadovė.

Pasak jos, pasiūlymams įvertinti pasitelkti ekspertai skyrė skirtingus balus, grįsdami tai vienodais argumentais.

„Tai yra subjektyvus vertinimas. Matyt, nei ekspertai, nei tiekėjai nežinojo, už ką jiems kokie balai bus skiriami“, – kalbėjo D.Vilytė.

Vyriausybės kanceliarija BNS nurodė, kad atsižvelgs į tarnybos pastabas ir rekomendacijas bei „toliau įgyvendins valstybei ir visuomenei itin svarbias kibernetinio ir informacinio atsparumo kampanijas“.

Tai jau antras priekaištų sulaukęs Vyriausybės bandymas informuoti visuomenę apie kibernetinį ir informacinį saugumą.

Pernai Vyriausybė kampanijai šia tema buvo numačiusi 1,5 mln. eurų, bet ji aplenkė didžiuosius naujienų portalus, dėl vienos pirkimo dalies sąlygų pažeidimų tekus nutraukti sutartis su įmonių grupe „Carat“ ir „Integrity PR“. Taip liko nepanaudoti 842 tūkst. eurų.

Kanceliarija nurodė, kad šiemet skelbta kampanija buvo tęstinė.

„Nuo praėjusių metų liko neįgyvendinta kampanijos dalis internetinėje žiniasklaidoje, todėl nuspręsta šiais metais pirkimą dėl viešinimo joje kartoti, sykiu planuojant kampaniją ir regioninėje žiniasklaidoje“, – rašoma atsakyme.

Šiais metais organizuotame konkurse dalyvavo įmonių „VIA MEDIA“ ir „Headline Agency“ bei „Media House“ ir „IC Baltic“ konsorciumai, „Fabula ir partneriai“, „Gravitas Partners“, „Santarvės laikraštis“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.