Internetas traukiniuose – tik smulkmena: sugalvojo, kaip dar pamaloninti keleivius

Rinkodaros srities tyrimai rodo, kad jausdamas malonų kvapą, pirkėjas parduotuvėse praleidžia 15–20 proc. laiko ilgiau, o tai turi teigiamą įtaką pardavimų apimtims.

Vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
Vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
Vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas.<br>Sputnik/Scanpix nuotr.
Vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas.<br>Sputnik/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 12, 2019, 4:52 PM, atnaujinta Jun 12, 2019, 4:53 PM

Kaip portale aromo.ru rašė žurnalistė Anna Askarova, vadinamasis aromato dizainas susideda iš viso komplekso priemonių, skatinamai veikiančių tam tikras žmogaus emocijas ir kuriančių tam tikrą atmosferą.

„Patalpų aromatizavimo paslaugą užsisakyti gali daugiau nei vidutiniškai pasiturinčios bendrovės. Dažniausiai tokią paslaugą užsisako tos, kurios nori priblokšti, nustebinti savo klientus ir aplinkinius, išsiskirti iš gausybės konkurentų tarpo“, – teigė žurnalistė.

Panašu, kad būtent tokių tikslų sieks akcinė bendrovė „Transmasholding“ – viena iš dviejų didžiausių riedmenų ir bėginio transporto įrenginių gamintojų Rusijoje, patenkanti į didžiausių pasaulyje šios srities transporto priemonių gamintojų dešimtuką.

Pasak bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojo Aleksandro Lošmanovo, galimas daiktas, kad netrukus rytais vagone sklis šviežiai išvirtos kavos aromatas, pranešė agentūra TASS.

Aromatizuojamus keleivinius vagonus planuojama pradėti gaminti 2023 metais. Apie tai A.Lošmanovas papasakojo konferencijoje „Keleivių pervežimas geležinkeliais Rusijoje: plėtros kursas“, kurią surengė bendrovė RBC.

Anksčiau buvo pranešta, kad kompanija FPK (rus. „Federalnaja pasažirskaja kompanija“– „Federalinė keleivių pervežimo kompanija“, „Rusijos geležinkelių“ patronuojamoji įmonė. – Red.) pristatė naujos kartos kupinius ir paprastuosius miegamuosius vagonus, kuriuos gamina „Transmasholding“. FPK ir „Tverės vagonų gamykla“ (ši priklauso bendrovei „Transmasholding“) pasirašė 237 mlrd. rublių (3,3 mlrd. eurų) vertės 3730 keleivinių vagonų tiekimo sutartį. Vagonai bus patiekti per septynerius metus. Sutartyje taip pat numatyta, kad 2019 metais FPK gaus 525 vagonus, iš to skaičiaus 48 naujo modelio riedmenis.

Vagonai pasižymi didesniu patogumu, juose įrengti oro kondicionieriai, dušo kabinos, papildomi USB lizdai ir belaidis interneto ryšys, informuoja TASS.

Akcinė bendrovė FPK užsiima keleivių pervežimais geležinkeliu tolimojo susisiekimo traukiniais. Kompanijos parke yra apie 17,5 tūkst. vagonų, kurių vidutinis amžius – 17,5 metų.

„Viena iš tendencijų, kurias mes dar tik nagrinėjame, bet greičiausiai nuo 2023 metų pradėsime diegti vagonuose, – „aromato dizainas“. Tai toks naujas elementas, kada rytą vagone, pavyzdžiui, sklinda šviežiai išvirtos kavos kvapas“, – paaiškino A.Lošmanovas.

Kyla natūralus klausimas: ar nebūtų geriau, jei tą kvapą paskleistų tikra kava, kurios pasiūlytų pakirdusiems ir į naujo modelio vagono dušo kabiną sulakstyti spėjusiems keleiviams? Bet jei sklindantį arabikos aromatą lydės po bemiegės nakties suirzusios palydovės šūksniai „Kam arbatos?“, vargu, ar ką nudžiugins toks „dizainas“.

Patirties, kaip privilioti keleivius, Rusijos valdininkai galėtų pasisemti kad ir iš garsaus lėktuvų konstruktoriaus Andrejaus Tupolevo „šeimyninės rangos“: jis kūrė lėktuvus, o žmona rūpinosi jų interjero dizainu ir valgiaraščiu. „Privalomi 50 gramų armėniško konjako (suprask: brendžio) su raudonaisiais ikrais „Tu-104“ keleiviams palieka neišdildomą įspūdį. Lygiai taip pat, kaip ir karšti patiekalai ir desertas – jų nėra nė viename sovietiniame lėktuve“, – sako balsas už kadro jutube įdėtame filmuke apie pirmąjį Sovietų Sąjungoje reaktyvinį keleivinį orlaivį.

„Didelis langetas ir didelis bifšteksas, arba du langetai. Su bulvytėmis, ir agurkėlis ten“, – prisimena neregėtą anų laikų prabangą vieno iš pirmųjų „Tu-104“ stiuardesė Zinaida Kabanova. Tad žmonės plūsdavo miniomis tiek į patį lėktuvą, pastatytą Visasąjunginėje liaudies ūkio pasiekimų parodoje (1959–1992 metais Maskvoje veikusiame parodų parke), tiek prie bilietų kasų, kad galėtų įgyvendinti savo svajonę – pakilti į dangų svajonių laineriu.

Vien tik kavos kvapu privilioti daugiau keleivių „Rusijos geležinkeliams“ vargu ar pavyks. Juk 15–20 proc. laiko ilgiau vagone keleivis tikrai dėl jo nepraleis – atvykus į paskirties stotį teks išlipti.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.