Į Suomijos rinką žengianti „Kotryna Group“ keičia ir vidaus struktūrą

Baltijos šalyse 7 mažmeninės prekybos tinklus valdanti „Kotryna Group“ šių metų rugsėjo 16 d. atidarė pirmąją parduotuvę už jų ribų. Tamperės mieste Suomijoje atidaryta „KidZone“ vaikų prekių parduotuvė ne tik atspindi naują bendrovės plėtros kryptį, bet ir sutampa su struktūriniais pokyčiais viduje.

„Bendrovės plėtrą šiaurinėje kaimynėje paskatino noras pasiūlyti patogų apsipirkimą visai šeimai ir sudaryti galimybes vienoje vietoje įsigyti visų kategorijų vaikų bei kūdikių prekių. Tai sudaro galimybes tapti vaikų prekių segmento lyderiais šalyje“, – sako L. Bazilius.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Bendrovės plėtrą šiaurinėje kaimynėje paskatino noras pasiūlyti patogų apsipirkimą visai šeimai ir sudaryti galimybes vienoje vietoje įsigyti visų kategorijų vaikų bei kūdikių prekių. Tai sudaro galimybes tapti vaikų prekių segmento lyderiais šalyje“, – sako L. Bazilius.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 4, 2019, 10:50 AM, atnaujinta Oct 4, 2019, 10:54 AM

„Kotryna“ tapo visą įmonių grupę valdančia bendrove, o naujai suformuotoje valdyboje dalyvaus ir du nepriklausomi nariai.

Kalbėdamas apie sprendimą atidaryti parduotuvę Suomijoje, bendrovės generalinis direktorius Laimonas Bazilius pastebi, kad šios šalies vaikiškų prekių rinka – fragmentuota. 

„Bendrovės plėtrą šiaurinėje kaimynėje paskatino noras pasiūlyti patogų apsipirkimą visai šeimai ir sudaryti galimybes vienoje vietoje įsigyti visų kategorijų vaikų bei kūdikių prekių. Tai sudaro galimybes tapti vaikų prekių segmento lyderiais šalyje“, – sako L. Bazilius.

Pastaraisiais metais didžiausią dėmesį kompanija skyrė esamų parduotuvių Baltijos šalyse koncepcijos atnaujinimui ir tinklo reorganizavimui. Visi šie pokyčiai atsispindės ir naujojoje 1,7 tūkst. kv. m ploto parduotuvėje Tamperėje. 

Daugiau nei pusę jos erdvės užims garsių prekės ženklų žaislai, o drabužius bus galima įsigyti trijose – „NEXT“, „Mothercare“ ir „Croccodrillo“ – parduotuvėse. Šalia apsipirkimo zonų bus įrengta ir žaidimų erdvė mažiesiems. 

„Į Suomiją žengiame ne tik atidarydami pirmąją tokio tipo parduotuvę šalyje. Jau šiandien galima susipažinti su šiai rinkai skirtu elektroniniu katalogu, o nuo spalio prekes bus galima įsigyti ir internetinėje parduotuvėje „kidzone.fi“, – pasakoja bendrovės vadovas. 

Pokyčiai ir valdymo struktūroje

L. Bazilius pasakoja, kad bendrovės plėtrą ir žingsnį į Skandinaviją įkvėpė sėkmingi pastarųjų metų rezultatai.

„Per 2018 metus „Kotryna Group“ augo 10 proc. Didžiausias augimas užfiksuotas drabužių kategorijoje, kur jis siekė 20 proc. Tarp pardavimo kanalų, 60 proc. augo elektroninė prekyba. Tai rodo, jog naujoji bendrovės koncepcija pasiteisino ir gali būti pritaikyta kitose rinkose“, – sako generalinis bendrovės direktorius.

2018-ųjų rezultatai paskatino ir struktūrinius bendrovės valdymo pokyčius. Siekiant valdymo efektyvumo, Latvijoje ir Estijoje veikiančių įmonių akcijos buvo perleistos bendrovei „Kotryna“, o šios vardas pakeistas į „Kotryna Group“. Šis prekės ženklas ir anksčiau buvo naudojamas įmonių veikloje, o dabar atspindi ir įvykusius pokyčius. 

„Sujungę visų Baltijos šalyse esančių įmonių akcijas, pakeitėme ir bendrovės valdybos struktūrą. Ją iki šiol sudarė trys nariai – du akcininkai ir akcininkų atstovas. Dabar ją sudarys keturi nariai, iš kurių du yra nepriklausomi“, – pasakoja L. Bazilius.

Pagrindiniu akcininku išliko Valdas Nanartavičius, jis taip pat išrinktas naujuoju valdybos pirmininku. 

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.