Pasak pranešimo, gyventojai labai dažnai skambina į banką ieškodami gana paprastų atsakymų apie banko teikiamas paslaugas – kredito grąžinimą, kelionių užsienyje draudimą, interneto banko, mobiliosios programėlės naudojimą ir kt.
ELTA primena, kad Lietuvoje veikiantys komerciniai bankai uždarė daug savo skyrių ir ragina gyventojus naudotis internetinėmis paslaugomis. Tačiau žmonėms dažnai kyla klausimų ir reikia pasitarti su banko specialistu.
Jei banko svetainėje asmuo neranda ieškomos informacijos, savo klausimą jis gali užduoti pokalbių robotui – įrašyti virtualaus konsultanto pokalbio lange. Virtualusis konsultantas atsakys į klausimą arba nurodys, kur galima rasti daugiau informacijos, taip pat pasiūlys prisijungti prie interneto banko, užpildyti paraišką ir kt. Jei virtualus konsultantas negalės padėti ar nesupras klausimo, jis patars susisiekti su banko darbuotoju el. paštu, telefonu arba pasiūlys pokalbio internetu galimybę.
Paask pranešimo, banko klientai atsakymų į klausimus ieško ir iškilusias situacijas sprendžia skambindami į banką – kas mėnesį konsultacijų centro specialistai atsiliepia į maždaug 50 tūkstančių skambučių.