Neklauso, ką sako pardavėjai – vis dar graibsto ilgo galiojimo prekes

Savaitgalį, prieš pat paskelbiant Lietuvoje karantiną, didieji prekybos tinklai fiksavo smarkiai išaugusį ilgai negendančių maisto produktų pardavimą. Visgi, kaip teigė tinklų atstovai, prekybos centrai ruošiasi atvejams, jei išaugusi prekių paklausa artimiausiu metu nemažėtų.

 Pirkėjai toliau didina parduotuvių apyvartą. Nesiliauja pirkę.  <br> R.Danisevičiaus nuotr. 
 Pirkėjai toliau didina parduotuvių apyvartą. Nesiliauja pirkę.  <br> R.Danisevičiaus nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Malvina Baužytė, ELTA

Mar 16, 2020, 5:03 PM

„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė sakė, kad savaitgalį 2-3 kartus augo ilgo galiojimo ir negendančių produktų pardavimas.

„Šį savaitgalį pardavimai mūsų tinkle išaugo apie 40-50 proc.

Analizuodami savaitgalio duomenis matome, kad paklausiausios prekės buvo makaronai, ryžiai, žuvies konservai, aliejus, higieninio popieriaus gaminiai. Jų pardavimas išaugo 2-3 kartus“, – atsiųstame komentare teigė E.Dapkienė.

Anot jos gyventojai taip pat daugiau nei įprasta pirko sviesto, šaldytų pusgaminių, šviežios mėsos.

„Dažniausiai žmonės teiravosi dezinfekcinio skysčio, kuris iš lentynų dingsta vos spėjus jį atvežti. Šią savaitę planuojame sulaukti gausesnio dezinfekantų papildymo iš Latvijos gamintojo“, – teigė „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Pasak E. Dapkienės, nors kol kas „Maximai“ nestinga būtinų prekių, ekstremaliems atvejams jau pradėta ruoštis.

„Kol kas galime patikinti, kad prekių mums netrūksta, nes, stebėdami situaciją visame pasaulyje, pradėjome galimiems variantams ruoštis iš anksto. Esame dėkingi savo tiekėjams, su kuriais šiuo metu dirbame išvien, stengdamiesi kartu prognozuoti klientų srautus ir paklausos mastus“, – sakė ji.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė teigė, kad pardavimas savaitgalį augo praktiškai visose prekių kategorijose.

„Pirmo būtinumo prekių pirkimas šiomis dienomis padidėjo 2–5 kartus. Labiausiai perkamos prekės yra kruopos, makaronai, konservuotos daržovės, mėsos ir žuvies konservai, taip pat tualetinis popierius, muilas, kitos higienos priemonės. Savaitgalį išaugo ir šviežios mėsos, kiaušinių pardavimai“, – vardijo I.Baltrušaitienė.

Prekių tiekimas, kaip sakė ji, vyksta pagal planą, bet dėl itin padidėjusio pirkimo nespėjama papildyti kai kurių produktų lentynų.

„Esame padidinę tam tikrų produktų užsakomus kiekius, bendradarbiaujame su tiekėjais, kad prekės kuo greičiau pasiektų sandėlius ir parduotuves“, – pridūrė „Iki“ komunikacijos vadovė.

I. Baltrušaitienė akcentavo galimybę prekes užsisakyti internetu. Visgi, anot jos, būtina turėti omenyje, kad „pristatymo gali tekti palaukti kelias dienas, nes elektroninės prekybos apimtys gerokai išaugo“.

Pasak „Rimi“ viešųjų ryšių vadovės Renatos Keršienės, šio tinklo parduotuvėse pastebėtas ir šviežių produktų pardavimo augimas.

„Praėjusią savaitę ir ypač savaitgalį pirkėjai daugiau pirko ne tik ilgo galiojimo, bet ir šviežių produktų. Lyginant praėjusį ir dar ankstesnį savaitgalį, kiaušinių, apdorotos mėsos gaminių ir fermentinio sūrio nupirkta apie du kartus, šviežios mėsos – apie 90 proc., paukštienos – apie 60 proc., duonos – apie 50 proc. daugiau“, – teigė R. Keršienė.

„Rimi“ viešųjų ryšių vadovė sakė, kad, palyginti su prieš tai buvusiu, šį savaitgalį kelis kartus augo įvairių kruopų pardavimai.

„Iki kelių kartų augo perlinių, grikių, ryžių (apie 6 kartus), taip pat makaronų (apie 8 kartus), miltų ir jų mišinių (apie 5 kartus), mėsos ir žuvies konservų (atitinkamai – apie 8 ir 5 kartus), ilgo galiojimo pieno (apie 6 kartus) pardavimai. Pirkėjai žymiai gausiau pirko ir higienos prekių, pavyzdžiui, gabalinio muilo ir skysto muilo (atitinkamai, beveik penkis ir keturis kartus), tualetinio popieriaus (apie keturis daugiau)“, – atsiųstame komentare teigė ji.

Pasak „Norfos“ atstovo Dariaus Ryliškio, praeitą savaitgalį jų prekybos centrų pardavimai augo 30 proc. Pirkėjai daugiausia įsigydavo bakalėjos prekių, kruopų, miltų, cukraus, šviežios mėsos, o parduotuvėse nebuvo suskumbama pildyti prekių lentynų.

„Trumpą laikotarpį kai kur gali pritrūkti prekių, nes nespėjama jų krauti į lentynas, tačiau parduotuvių sandėliai pilni“, – teigė jis.

Pasak „Lidl Lietuva“ atstovės ryšiams su visuomene Linos Skersytės, praeitą savaitę pastebėta išaugusi ilgai negendančių maisto produktų paklausa. Reaguojant į tokią tendenciją, kaip sakė ji, prekybos tinklas padidino užsakymų skaičių.

„Praėjusią savaitę prekybos tinkle itin išaugo kai kurių prekių pardavimai. Pirkėjai aktyviai perka šviežią mėsą, ilgai negendančius maisto produktus, higienos prekes, tokias kaip drėgnos servetėlės, muilas, tualetinis popierius, švaros prekės.

Atsižvelgdami į tai, padidinome užsakymus ir gavę produkciją iš tiekėjų, nedelsiant paskirstome į parduotuves, kad išvengtume prekių trūkumo“, – komentavo L. Skersytė.

Siekiant sustabdyti koronaviruso plitimą, Lietuvoje nuo pirmadienio vidurnakčio iki kovo 30 dienos įvestas karantinas. Šalies piliečiams draudžiama išvykti, uždarytos parduotuvės (išskyrus, maisto ir vaistines) bei kavinės, primena ELTA.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.