Lietuvos automobilių vežėjai liko be darbo – veikla susitraukė visu 100 proc.

Dėl koronaviruso sustojus visai Europos automobilių pramonei, be darbo liko ir Lietuvos automobilių vežėjai, rašo „Verslo žinios“. Šimtus automobilvežių valdančios įmonės yra priverstos laikyti juos aikštelėse ir laukti, kol vėl prasidės gamyba.

 Dėl koronaviruso sustojus visai Europos automobilių pramonei, be darbo liko ir Lietuvos automobilių vežėjai.<br> A.Barzdžiaus nuotr.
 Dėl koronaviruso sustojus visai Europos automobilių pramonei, be darbo liko ir Lietuvos automobilių vežėjai.<br> A.Barzdžiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-03-25 08:26

Per 120 automobilvežių valdančios įmonės „Ipukis“ vadovas Tomas Paltanavičius sako, kad bendrovės veiklos apimtis sustabdžius automobilių gamyklas Europoje susitraukė visu 100 proc.

Be darbo stovi ir beveik visi iš 247 didžiausios automobilių vežėjos šalyje „Bleiras Logistics“ automobilvežiai, kuriais pernai iš viso buvo pervežta 348 tūkst. automobilių.

Anot įmonės vadovo Esmanto Rapkevičiaus, nedidelė dalis automobilvežių šiuo metu dar baigia vykdyti užsakymus, o vėliau reikės laukti, kol vėl atsidarys gamyklos.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.