Lietuvoje vėluojančios siuntos kelia nerimą: bijo prarasti ir jas, ir pinigus

Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – sudėtinga.

Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>Bendrovės nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>Bendrovės nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>P.Mantauto nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>P.Mantauto nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>Bendrovės nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>Bendrovės nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>Bendrovės nuotr.
Nors gyventojai skatinami likti namuose ir kiek galima labiau naudotis internetinės prekybos paslaugomis, skaitytojai skundžiasi, kad šalyje situacija su siuntomis – beviltiška.<br>Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Apr 1, 2020, 5:28 PM, atnaujinta Apr 1, 2020, 7:10 PM

Savo rankomis pagamintas prekes klientams siunčianti lrytas.lt skaitytoja baiminasi, kad negavę užsakytų prekių žmonės prašys grąžinti sumokėtus pinigus.

Siunčia savo gamybos prekes

Omniva“ visiškai nereaguoja i žmonių skambučius ar laiškus – tiesiog išjungė telefoną.

Aš pati asmeniškai tai patyriau, nes klientei išsiunčiau siuntą – pati numezgiau rūbą, o ji, gyvenanti tame pačiame mieste, negauna jau nuo kovo 26 dienos.

Kai pradėjau gilintis ir klausti, kodėl, žiūriu, kad čia – lavina nepasitenkinimo. Internete šimtai žmonių klausia, kas vyksta, o „Omniva“ atjungė telefonus.

Mano klientai tuoj ims reikalauti pinigų už negautas prekes, o kaip man juos grąžinti, jeigu aš ir mezginį numezgiau, ir jį išsiunčiau. O žmogus jos negauna, ir nežinia, kodėl“, – piktinosi Jurgita.

Paštomatai visiškai užimti

Paštomatų tinklą Lietuvoje valdančios „Omniva LT“ bendrovės atstovai teigia, kad dėl gerokai padidėjusio krūvio siuntos gali vėluoti iki 5 dienų.

„Karantino laikotarpis augino apsipirkimą internetu ir atitinkamai siuntų skaičių tokiu tempu, kokio nebūna net kalėdiniu metu.

Paskelbus karantiną „Omniva“ paštomatinių siuntų skaičius išaugo 60 proc., nes piliečiai būtinas siuntas bei prekes nori gauti be tiesioginio kontakto. Paštomatai vis dažniau pilnai užpildomi, ir siuntos „stoja“ į eilę.

Šiomis ekstremaliomis rinkos sąlygomis gyventojams jos gali vėluoti nuo 1 iki 5 dienų ar daugiau. Būna, kad siunta automatiškai peradresuojama į kitą artimiausią laisvą „Omniva“ paštomatą.

Siuntų gavėjai yra apie tai informuojami. Labai prašome, kad gavę SMS žinutę apie galimybę atsiimti siuntą, tą padarytų per tris valandas. Kuo greičiau ji atsiimama, tuo greičiau į laisvą skyrelį įdedama eilėje esanti siunta.

Šiuo metu kai kurių didmiesčių paštomatai yra aptarnaujami darbo dienomis net kas valandą, kad būtų galima nuolat pripildyti atsilaisvinusius skyrelius.

Vėluojančių siuntų mažėja, jeigu skyreliai yra atlaisvinami itin greitai, tačiau kitais atvejais netilpusios siuntos toliau „laukia“ eilėje į paštomatą“, – situaciją paaiškino bendrovės atstovai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Lietuvos narystės NATO metinės – ar iššūkių daugiau?