Situacija kelionių rinkoje – įtempta: šimtai kreipiasi dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones

Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones, teigia Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) direktorė Neringa Ulbaitė.

Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>M.Patašiaus nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Apr 2, 2020, 11:08 AM, atnaujinta Apr 9, 2020, 6:13 PM

„Per pastarąjį mėnesį esame gavę maždaug 200 vartotojo prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones. Situacija šioje rinkoje yra tikrai labai įtempta“, – ketvirtadienį sakė N.Ulbaitė.

Anot jos, galima alternatyva – kelionių kuponų siūlymas, kuriam trečiadienį pritarė Vyriausybė.

„Vis dėlto nei kuponai, nei kitos alternatyvos neeliminuoja vartotojo teisės atsisakyti sutarties ir atgauti pinigus“, – akcentavo ji. „Klausimas tik, kada kelionių organizatoriai tuos pinigus galės grąžinti“, – pridūrė ji.

Tad, N. Ulbaitės teigimu, vartotojai šiuo metu prašomi būti kantrūs dėl pinigų už atšauktas keliones grąžinimo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.