Davė 150 mln. eurų keliams: yra kliūčių, dėl ko naivu tikėtis, kad pinigai įsilies į ekonomiką

Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti. Taip tikimasi paskatinti kelių tiesimo ir remonto verslą ir pagyvinti ekonomiką.

Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šią savaitę Vyriausybė iš pasiskolintų lėšų nusprendė paskirti 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams tvarkyti.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2020-04-26 10:42

Susisiekimo viceministro Virgaudo Puodžiuko teigimu, pinigai bus paskirstyti jau parengtiems projektams. Savivaldybėms gali būti skiriama apie pusė iš numatytos 150 mln. eurų sumos, tačiau tos savivaldybės, kurios projektų neturi, gali likti prie suskilusios geldos.

„Tikimės, kad tai paskatins žmonėms suteikti darbo vietas, taip bus skatinama gauti atlyginimą, o ne pašalpą, tai bus paskatinimas mokėti mokesčius, geriau surinkti biudžetą ir dalis problemų bus išspręsta“, – sakė viceministras.

„Lietuvos karjerų“ asociacijos tarybos pirmininko dr. Skirmanto Skrinsko teigimu, norint įgauti darbų pagreitį ir 150 mln. eurų įlieti į ekonomiką reiktų dvigubai pagreitinti viešųjų pirkimų procedūras. Procesų nespartinant ir viską vykdant viską įprastiniu keliu, tikėtis, kad šie pinigai į šalies ekonomiką įsilies – nerealu.

S.Skrinskas teigia, kad nedelsiant reiktų atrinkti tuos projektus, kurių visa techninė dokumentacija sutvarkyta, o tai galbūt Zarasų, Trakų, Vilniaus aplinkkeliai, tam tikri „Via Baltica“ ruožai ar pavienės Vilniaus gatvės – Mykolo Lietuvio ar Šiaurinė.

Atskiro dėmesio turėtų sulaukti žvyrkeliai. Juos tvarkyti sudėtingų biurokratinių procedūrų nereikia.

„Jau kitą savaitę tarybos posėdyje patvirtinsime sąrašą kelių, kuriuos reikia lopyti, – sakė Kaišiadorių rajono meras Vytenis Tomkus. – Staigiai seniūnų prašome rasti tuos objektus, kur techniniai projektai parengti. Pagal Vyriausybės patvirtintus prioritetus jie turi vesti arba į traukos zonas, arba į gamybos padalinius. Stengsimės iki lapkričio pabaigos tuos objektus ir priduoti“.

Zarasų rajono administracija jau pateikė Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) sąrašą darbų už 200 tūkst. eurų. Pasiruošę ir rokiškėnai.

„Turime ne vieną kelią, kuriuose esame pasiruošę pradėti darbus labai greitai. Esame pasirengę techninius projektus atkarpoms, kurios yra ir gyvenvietėse, ir tarp kaimų, ir prie lankytinų vietų ir net prie Latvijos sienos – pagal Vyriausybės kriterijus. Turime projektus tokiems objektams, juos pateiksime ir tikėsimės finansavimo“, – sakė Rokiškio rajono savivaldybės meras Ramūnas Godeliauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.