Pagalbos priemonių verslui linija per dieną sulaukia apie 200 skambučių

Verslumo ir eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva“ vadovė Daina Kleponė sako, kad prieš savaitę telefono numeriu 1824 pradėjus teikti informaciją ir konsultacijas nuo koronaviruso nukentėjusiam verslui, per dieną sulaukiama apie 200 skambučių.

T.Bauro nuotr.
T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 14, 2020, 10:57 AM, atnaujinta May 14, 2020, 3:57 PM

„Per dieną mes sulaukiame apie 200 skambučių. Daugiausia klausimų sulaukiame verslo prisitaikymo tema (...), antroji didelė grupė – apie taikomas finansines pagalbos priemones“, – sakė D. Kleponė.

Nuo gegužės 7 dienos informacija ir konsultacijos Lietuvos verslui, nukentėjusiam nuo COVID-19, teikiamos trumpuoju numeriu 1824. Pagalbos priemonių verslui linija veiks tol, kol verslui bus teikiama COVID-19 krizės padarinių mažinimo pagalba, teigta pranešime.

Pagalbos priemonių verslui linija sujungia pagrindines šalies verslą konsultuojančias institucijas: „Versli Lietuva“, „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), Valstybinę mokesčių inspekciją, Užimtumo tarnybą ir Valstybinę darbo inspekciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.