Pigių skrydžių bendrovė iš Airijos ginčijo eilę valstybinės paramos priemonių, į kurias pretenduoja nacionaliniai vežėjai, tačiau kurios aplenkia „Ryanair“. O kadangi vokiečiai ir kai kurios kitos šalys pasiruošiusios stambiausiai šimtmečio vežėjai Europoje paaukoti milijardus, „Ryanair“ savo konkurentei meta iššūkį.
M. O'Leary ketina Europos Komisijai teikti skundą, o taip pat ginčyti Prancūzijos vyriausybės paramą kompanijai „Air France“ bei švedų sprendimą skirti pinigų savajai vežėjai SAS. Šias pagalbos priemones Briuselis jau palaimino, rašo postimees.ee.
„Ryanair“ vadovo nuomone, neteisinga ir tai, kad italai eilinį sykį ėmėsi gelbėti „Alitalia“. O kadangi airių kompanija – stambiausia oro vežėja Italijoje, užimanti 34-35 proc. rinkos, M. O'Leary įsitikinęs, kad italai „Ryanair“ privalo skirti mažiausiai 4 mlrd. eurų.
„Lufthansa“ landžioja visur – tai tarsi girtas dėdė besibaigiant vestuvėms, išbaigiantis degtinės likučius. Jie patys negali susidoroti. O mes nelaukiame valstybės paramos, tačiau esame priversti konkuruoti ne tik vieną ranką laikydami už nugaros, bet dargi su abiem surištomis“, – kalbėjo „Ryanair“ vadovas.
Tai – ne pirmasis airių protestas, kurį sukėlė pandemija. M. O'Leary dusyk protestavo prieš 455 mln. eurų paramą, kurią vietos kompanijoms skyrė Švedija. Apskritai per pastaruosius 25-erius metus M. O'Leary 25 kartus reiškė protestą prieš Europos Komisijos sprendimus.
„Ryanair“ prognozuoja, kad šiais finansiniais metais bendrovės keleivių skaičius susitrauks beveik perpus: vietoje planuotų 154 mln. jų tebus 80 mln., rašo bbc.com.
Kovo 31 d. pasibaigusiais 2019–2020 finansiniais metais įmonės pelnas siekė apie 1 mlrd. eurų. Tai – 13 proc. daugiau nei 2018–2019 m.
Dėl pandemijos sukeltos krizės „Ryanair“ atleis 15 proc. arba 3 tūkst. darbuotojų.