Siuntų pristatymo paslaugas teikiančios bendrovės stebi naujas tendencijas

Karantino metu drastiškai išaugus siunčiamų siuntų kiekiui, jų poreikis vis dar išlieka didesnis negu prieš karantiną, teigia siuntų pristatymo paslaugas teikiančių bendrovių atstovai.

Karantinui švelnėjant pastebimas mažėjantis siuntų kiekis.<br>T.Bauro nuotr.
Karantinui švelnėjant pastebimas mažėjantis siuntų kiekis.<br>T.Bauro nuotr.
Karantinui švelnėjant pastebimas mažėjantis siuntų kiekis.<br>T.Bauro nuotr.
Karantinui švelnėjant pastebimas mažėjantis siuntų kiekis.<br>T.Bauro nuotr.
Karantinui švelnėjant pastebimas mažėjantis siuntų kiekis.<br>P.Mantauto nuotr.
Karantinui švelnėjant pastebimas mažėjantis siuntų kiekis.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Malvina Baužytė, ELTA

May 30, 2020, 9:23 AM

Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovės Vaidos Budrienės teigimu, siuntų kiekiai vis dar dvigubai didesni nei buvo prieš karantino įvedimą.

„Siuntų vidaus rinkoje mažėja, situacija stabilizuojasi. Natūralu, nes vartotojai vietoje to, kad pirktų elektroninėje prekyboje, eina į parduotuves. Ar tas lygis pasiekė prieškarantininį? Tikrai ne, vis dar fiksuojame dukart didesnius kiekius“, –  sakė V. Budrienė.

„Visgi dalis vartotojų įprato prie pirkimo internetu, tad tikėtina, kad net ir panaikinus karantiną, tendencija daugiau pirkti internetu liks“, – svarstė ji.

Siuntų įmonės „Omniva“ vadovas Simonas Bielskis taip pat teigė, kad tokio siuntų kiekio, koks buvo piko metu per karantiną, šiuo metu nebėra.

„Tie visi suvaržymai ir tie, kurie yra sušvelninti, aišku, daro įtaką siuntų kiekiui ir pirkimui elektroninėje erdvėje, nes ir parduotuvių daugiau yra atidaryta, tad dalis žmonių grįžta į jas. Žinoma, tas lygis nekrito į tokį, koks buvo prieš karantiną, bet tikrai yra mažesnis, negu buvo piko metu“, – teigė jis.

Jiems antrino ir „DPD Lietuva“ atstovas Tomas Vaišvila. Pasak pašnekovo, karantinas kiek pakoregavo žmonių įpročius, tad elektroninė komercija liks aktuali ir pasibaigus pandemijai.

„Siuntų išties jau siunčiama mažiau nei buvo per karantino įkarštį, bet daugiau nei praeitais metais tuo pačiu metu. Būtų galima daryti išvadas, kad žmonių įpročiai kažkiek pasikeitė, tiek verslai, tiek žmonės atrado elektroninę komerciją, vienareikšmiškai“, – sakė „DPD Lietuva“ atstovas.

Visgi, kaip teigė Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovė, nepaisant švelnėjančių karantino sąlygų Lietuvoje, iki šiol kyla iššūkių dėl tarptautinių siuntų vėlavimo.

„JAV yra mūsų viena pagrindinių eksporto rinkų, o ten vis dar smarkiai sutrikęs siuntimas. Kaip žinia, ten pandemija nėra iki galo suvaldyta, todėl vietoj 2 savaičių užtrunkama ir 4-5 savaites. Pastebimi vėlavimai ir Europoje. Tik dabar tiek Italija, tiek Ispanija lengvina savo karantiną, tad tikrai vis dar yra sutrikimų. Visgi švelnėjant pandemijai, natūralu, kad šita sritis susitvarkys, bet kol kas iššūkių kyla“, – sakė ji.

Tuo metu T. Vaišvila teigė pastebintis atsigavimo ženklų.

„Nėra tokie dažni ir įprasti siuntų vėlavimai, palyginti su tuo metu, kai buvo karantinas, griežtos sąlygos. Tikrai kažkas panašaus į normalų ritmą. Iš kai kurių šalių dar vėluojama, nes užsidaro skirstymo terminalai vienoje ar kitoje šalyje, bet po truputį jau grįžtama į įprastas vėžes“, – sakė „DPD Lietuva“ atstovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.