Lietuva didins patrauklumą turistams iš Europos ir Azijos

Lietuva sieks didinti turistinį šalies patrauklumą keliose rinkose – Vokietijoje, Italijoje, Prancūzijoje ir Jungtinėje Karalystėje, taip pat Japonijoje bei Kinijoje.

R.Neverbicko nuotr.
R.Neverbicko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 20, 2020, 1:36 PM

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ieško, kas jai atstovaus šiose šalyse. Dalis sutarčių jau pasirašyta.

Agentūra BNS teigė, jog turizmo rinkodaros paslaugos bus skirtos Lietuvos kaip turizmui patrauklios šalies žinomumo didinimui, atvykstamojo turizmo srautų į Lietuvą plėtrai.

Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad agentūra pavasarį pasirašė sutartis su Milane registruota „Aigo“ (257,1 tūkst. eurų be PVM), Pekino „Travel Link Market“ (100 tūkst. eurų), ir Miuncheno „Aviareps Tourism“ (beveik 300 tūkst. eurų).

Užsienio partneriai analizuos turizmo rinką, rengs renginius, pristatančius Lietuvos turizmo galimybes, pavyzdžiui, kontaktų muges, verslo misijas, parodas. Paslaugos bus užsakomos pagal poreikį, o apmokėjimai atliekami pagal jų kiekį.

„Keliauk Lietuvoje“ penktadienį pranešė, kad į Lietuvą atvykstančių turistų srautas šiemet gali susitraukti 40 proc., o vietos keliautojų – 25 proc. Turizmo sektoriaus pajamos smuks apie 0,5 mlrd. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.