„Aš oficialiai pareiškiu, kad tarptautinis turizmas niekada nebebus toks, koks buvo iki COVID-19 pandemijos“, – interviu portalui „Axios“ sakė Brianas Chesky.
Jo manymu, ateityje turistai vietas poilsiui ir pramogoms rinksis arčiau namų – daugiausia tokias, kurias galima pasiekti automobiliu, o nacionaliniai parkai taps dar populiaresni.
„Manau pamatysite, kad turizmas taps kur kas artimesnis, orientuotas į nedideles gyvenvietes“, – sakė B.Chesky, remdamasis naujausia „Airbnb“ statistika, kuri rodo vidaus kelionių grįžimą į įprastą lygį.
Kartu jis pabrėžė, jog tarptautinio turizmo verslas išgyvena sunkius laikus.
„Nebeskraidoma lėktuvais, gerokai rečiau kertamos valstybių sienos, nebevykstama į didelius miestus, vengiama ir verslo kelionių“, – teigė B.Chesky.
Jo žodžiais, „kažkada žmonės grįš į lėktuvus“, tačiau jų „kelionių tikslai veikiausiai bus kitokie“.
Anot B.Chesky, prasidėjusios permainos dar daug metų atsispindės verslo kelionėse.
„Aš manau, kad suprasta, jog tam, kam susitikti ir pasikalbėti, nebūtina kažkur skristi“, – sakė jis.
Koronaviruso pandemijos sukelta krizė labai skaudžiai smogė „Airbnb“ verslui. Gegužės pradžioje bendrovė atleido ketvirtadalį darbuotojų, smarkiai sumažino investicijas plėtrai, buvo priversta išlikimui rinkoje pasiskolinti 2 mlrd. JAV dolerių, neribotam laikui atidėti pirminį viešą akcijų platinimą.
2008-aisiais San Fransiske įkurta „Airbnb“ pirmąjį veiklos dešimtmetį sparčiai plėtėsi, o jos metinės pajamos per pastaruosius dvejus metus išaugo beveik dukart iki 4,8 mlrd. dolerių pernai. Platformos, dabar veikiančios daugiau nei 100 tūkst. miestų visame pasaulyje, pagrindinės pajamos – komisiniai tiek iš būsto nuomotojų, tiek ir iš nuomininkų.