S. Skvernelis: pigesnio kelio Baltarusijos kroviniams kaip per Klaipėdos uostą nėra

Premjeras Saulius Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.

S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
S.Skvernelis.<br>T.Bauro nuotr.
S.Skvernelis.<br>T.Bauro nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 S.Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Aug 18, 2020, 10:48 AM, atnaujinta Aug 18, 2020, 10:53 AM

„Efektyvesnio, pigesnio ir ekonomiškai naudingesnio kelio Baltarusijos kroviniams kaip per Klaipėdos uostą – nėra. Jei kalbame apie Baltijos valstybių solidarumą, tai Latvijos pozicija yra identiška arba labai artima Lietuvai. Pasirinkimas baltarusiams lieka tik Rusijos uostai.

Tai visiškai ekonomiškai nenaudinga, o, kalbant apie šaltąjį metų sezoną, tai ekonomiškai būtų tragiškai žalinga, nes tiems patiems naftos produktams reikėtų palaikyti specialią režiminę temperatūrą, kitaip krova negalėtų vykti“, – antradienį sakė S.Skvernelis.

„Bet kada yra diktatūra, desperacija, visko gali būti. Tada būtų poveikis ir mūsų ekonomikai, nes vien Klaipėdos daugiau nei trečdalis krovinių susiję su uosto darbu susiję su Baltarusija“, – pridūrė jis.

Anot premjero, į Vyriausybę kol kas nesikreipė nei privačios, nei valstybės įmonės.

„Iš mūsų įmonių nerimastingų signalų bent jau iki Vyriausybės neatėjo. Taip, pamąstymų yra, grėsmės yra, bet ir mūsų verslas, kalbant apie eksportą, paskutinius metus yra diversifikuotas, rizikos išskaidytos. Jei atsiras sunkumų, kalbėsime su tomis įmonėmis tiek valstybinėmis, tiek privačiomis, kokia valstybės pagalba galėtų būti. Nes Klaipėdos uostas ir „Lietuvos geležinkeliai“ tikrai yra labai svarbi mūsų ekonomikos dalis ir liečia daugybę žmonių visoje Lietuvoje“, – sakė premjeras.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.