Prekybos tinklai stebi skirtingas mokyklinių reikmenų įsigijimo tendencijas

Artėjant mokslo metams didieji prekybos tinklais stebi skirtingas mokyklinių prekių įsigijimo tendencijas.

Artėjant mokslo metams didieji prekybos tinklais stebi skirtingas mokyklinių prekių įsigijimo tendencijas.<br>D.Umbraso nuotr.
Artėjant mokslo metams didieji prekybos tinklais stebi skirtingas mokyklinių prekių įsigijimo tendencijas.<br>D.Umbraso nuotr.
Artėjant mokslo metams didieji prekybos tinklais stebi skirtingas mokyklinių prekių įsigijimo tendencijas.<br>T.Bauro nuotr.
Artėjant mokslo metams didieji prekybos tinklais stebi skirtingas mokyklinių prekių įsigijimo tendencijas.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Kornelija Mykolaitytė, ELTA

2020-08-27 15:24

Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė Eltai nurodė, kad mokyklines prekes įsigyjančių žmonių srautas yra 15 proc. mažesnis nei pernai.

„Tikėtina, kad tai lemia nežinomybė dėl koronaviruso pandemijos ir mokymo proceso organizavimo. Be to, šiemet šalies universitetuose pirmakursiai mokslo metus pradės dviem savaitėmis vėliau, tad įsigyti kanceliarinių priemonių nėra skubama“, – komentare sakė E. Dapkienė.

Tiesa, ji pažymėjo, kad karantino laikotarpiu kanceliarinių priemonių paklausa buvo išaugusi 42 proc.

„Kelis kartu buvo išaugę guašo ir piešimo dažų, teptukų pardavimai, pirktas piešimo popierius ir kt. Galime spėti, kad dalį per karantiną įsigytų kanceliarinių priemonių šeimos panaudos ir per ateinančius mokslo metus“, – sakė E. Dapkienė.

„Iki“ prekybos tinklo komunikacijos vadovė Vaida Budrienė nurodė, kad kanceliarinių prekių išpardavimų pikas dažniausiai būna paskutinė rugpjūčio ir pirma rugsėjo savaitė, todėl kol kas sunku daryti išvadas, kiek bus nupirkta tokių prekių.

„Lyginant su praėjusiais metais, būtiniausias mokyklos krepšelis nesiskiria. Jį sudaro tos pačios būtiniausios prekės – piešimo, rašymo priemonės, klijai, guašai, žirklės, aplankalai, spalvotas popierius, piešimo sąsiuviniai. Tai, kad krepšelis ne itin keičiasi, (lemia – ELTA) ta priežastis, jog, nepaisant nuotolinio mokymo, vis dėlto mokymo įstaigos formuoja tą patį reikiamų įsigyti priemonių sąrašą“, – sakė V. Budrienė

Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė sakė, kad šiais metais mokyklinių prekių pardavimų tendencijos nuo praėjusių skiriasi tuo, kad pernai tokių prekių perkamumo augimas buvo stebimas nuo rugpjūčio pradžios, o šįmet – nuo praėjusios savaitės.

„Šį pokytį greičiausiai lemia nežinomybė,lydinti mokyklinio amžiaus vaikus auginančius pirkėjus: jie dar nėra tikri, ar vaikai, pradėję mokslo metus mokyklose, jas ir lankys, ar reikės tęsti mokymąsi namuose. Gausiausio pirkimo planuojame sulaukti artimiausiomis dienomis“, – Eltai sakė R. Keršienė.

„Norfa“ atstovas Darius Ryliškis nurodė, kad mokyklinių prekių perkamumas šiais metais nesumažėjo.

„Lidl“ pardavimų tendencijų nekomentavo.

Nuo rugsėjo ugdymas vyks įprastu būdu – mokyklų patalpose, tačiau laikantis didesnių saugumo sąlygų, bus valdomi mokinių srautai, kad būtų mažinamas skirtingose klasėse besimokančių mokinių kontaktas. Planuojama, kad pirmakursiams mokslo metai aukštosiose mokyklose prasidės dviem savaitėmis vėliau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar panaikinta PVM lengvata tikrai žlugdo maitinimo verslą?