Atsakė, kiek rimti A. Lukašenkos grasinimai vežėjams: tai užtruktų mažiausiai metus

Vilniaus pramonės ir verslo asociacijos (VPVA) prezidentas Sigitas Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.

S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
A.Lukašenka.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
A.Lukašenka.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
A.Lukašenka.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
A.Lukašenka.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>G.Šiupario nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>G.Šiupario nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>G.Šiupario nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>G.Šiupario nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>G.Šiupario nuotr.
S.Besagirskas sako, kad nėra labai didelė tikimybė, jog Baltarusija nutrauks krovinių tranzitą per Lietuvą.<br>G.Šiupario nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Sep 28, 2020, 9:30 AM

„Apsidrausti visada reikia, bet tikimybė nėra labai didelė. Net jei Aliaksandras Lukašenka tvirtai nuspręstų nusipirkti bilietą į vieną pusę, nebendrauti su Baltijos šalimis, tai vis tiek užtruktų nuo metų iki pusantrų.

Nes taip paprastai procesas nevyksta, reikia rasti uostuose naujų pajėgumų, susiderinti maršrutus, geležinkeliai, keliai dažnai apkrauti, kompanijos nebūtinai turi laisvų vietų. Tai greitai labai nevyksta“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo pozicija“ sakė S. Besagirskas.

Jis teigė žiūįs į A. Lukašenkos kalbas labiau kaip į gąsdinimo politiką. „Ekonominės logikos tame daug nėra. Istoriškai Baltarusija veža krovinius per Lietuvą ne todėl, kad Klaipėda graži. Tai lemia ekonominiai paskaičiavai. Lietuva jiems yra greičiausia, pigiausia ir biurokratiškai patogiausia šalis“, – teigė jis.

„Istoriškai A. Lukašenka niekada neperžengdavo ribos, visi jo grasinimai išvirsdavo į kažkokius pažnaibydmus, akmenėlių mėtymus į Lietuvos daržus ir ne pirmą kartą vežėjai kenčia nuo to. Bet niekas nevirsdavo į rimtas sankcijas, ekonominių ryšių nutraukimą“, – pridūrė jis.

A. Lukašenka kiek anksčiau nurodė uždaryti vakarinę sieną su ES šalimis Lietuva ir Lenkija. Tai jis pareiškė Minske, pranešė valstybinė naujienų agentūra „Belta“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.