Mėnesį siuntų nesulaukiančius klientus jau ima siutas: „Lietuvos paštas“ vis žada jas „pajudinti“, bet jau nebeturime vilties

Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja. Tuo metu pašto atstovai teisinasi, jog nors laikotarpis nėra šventinis, šiemet tokiu metu sulaukta siuntų kur kas daugiau nei įprastai.

Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>P.Mantauto nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>P.Mantauto nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro asociatyvi nuotrauka
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro asociatyvi nuotrauka
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>T.Bauro nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>P.Mantauto nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>P.Mantauto nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Jau ne pirmą mėnesį žmonės skundžiasi netinkamu „Lietuvos pašto“ darbu, sako, kad siuntos smarkiai vėluoja.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

2021-03-19 15:42, atnaujinta 2021-03-19 15:47

Siuntų nesulaukia daugiau nei mėnesį

Į naujienų portalą lrytas.lt kreipėsi skaitytojas Andrius (vardas pakeistas), kuris papasakojo, jog savo siuntų iš Kinijos nesulaukia beveik mėnesį. Jos įstrigusios „Lietuvos pašto“ logistikos centre Vilniuje, Metalo g. 5. Pasak jo, vienos siuntos logistikos centre yra jau nuo vasario 16 d., kitos – nuo vasario 21 d.

„Dėl siuntų rašiau el. laiškus, skambinau, rašiau skundus. Niekam tai nėra įdomu. Atsakymai vienodi: „Jūsų siuntą matome, „pajudinsime“, ji skirstoma, gausite rytoj.“ Ir taip kiekvieną kartą, vis ta pati istorija“, – sakė Andrius.

Siuntų jis iki pat šiol taip ir negavo, net kaltina „Lietuvos paštą“ melu.

„Lietuvos paštas“ melavo, kad problemos pas juos prasidėjo nuo kovo mėnesio pradžios, nes siuntų nesugebėjo paskirstyti jau nuo vasario mėnesio. O kai pradėjo žmonės krebždėti, juk reikėjo kažkaip pasiteisinti.

Mano manymu, automatinė skirstymo sistema turėtų veikti kartu su žmonėmis tol, kol viskas daugiau mažiau pradės veikti sklandžiai. Ir tik tada palaipsniui reikėtų atsisakyti rankinio darbo, darbuotojų“, – dėstė mintį Andrius.

Pasirodo, tokių kaip Andrius yra daug, dėl vėluojančių siuntų „Lietuvos paštas“ sulaukia ir daugiau nusiskundimų.

„Siunta gauta vasario 15 d. Šiandien – kovo 16 d. Vis dar rodoma, kad siuntą ruošiama pateikti muitinei. Siaubas. Nebeturiu vilties sulaukti. Siuntos reikėjo kursams, už kuriuos sumokėta ir iki kovo 15 d. turėjau atsiskaityti. Už kursus sumokėti pinigai nuėjo vėjais. Su šia organizacija nebeturėsiu jokių reikalų“, – rašė viena moteris.

„Laiškas nuo kovo 1 dienos nepajuda iš mirties taško, nors 50 km atstumas įveikiamas per 1 dieną“, – skundėsi kitas nepatenkintas klientas.

„Jau neturiu žodžių: iš pašto Vilniuje siunta kovo 4 d. atsidūrė tame nuostabiame logistikos centre. Šiandien jau 12 para, kai ji vis dar ten „skirstoma“. Iš konsultantų nulis naudos, daugybę kartų skambinau paklausi, kodėl siunta ten. Atsako, kad skirstoma...“

„Aš negavau 2 siuntų, kurios Lietuvoje užfiksuotos dar gruodžio 4 ir 23 d. Sausio 14 d. dar viena siunta įstrigo. Iki šiol nepristatė ir vasario mėnesį gautų siuntų. Kol paštas nemokės baudų už tokią darbo kokybę, tol siuntos dings arba vėluos.“

Dėl vėluojančių siuntų – priežasčių yra daug

„Lietuvos pašto“ Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė portalui lrytas.lt paaiškino, kad šiuo laikotarpiu siuntų sulaukiama daugiau nei įprastai, tad ir siuntų pristatymai užtrunka ilgiau.

„Šiuo laikotarpiu susiduriame su neįprastai tokiu metu dideliais siuntų kiekiais. 2021 m. sausio-vasario mėn. siuntų iš užsienio skaičius siekė 2,5 mln. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2020 m., kiekis yra 40 proc. didesnis, todėl jų skirstymas užtrunka ilgiau.

Taip pat fiksuojame ir vidaus siuntų rekordinius skaičius. 2021 m. sausį-vasarį daiktų skaičius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2020 m., išaugo 66 proc. Paštomatais ir kurjeriais keliavusių siuntų skaičius išaugo 148 proc.“, – įvardijo U.Bartašiūtė.

Kaip ji sakė, Andrius siuntų iš Kinijos nesulaukti galėjo ir dėl pandemijos nulemtų priežasčių.

„Siuntų iš užsienio, ypač iš trečiųjų šalių (iš Kinijos gaunamų siuntų kiekiai yra didžiausi), pristatymo terminus vis dar veikia pandemijos sukelti tarptautiniai logistiniai nesklandumai. Svarbu pastebėti, kad paprastai iš trečiųjų šalių atkeliavusių neregistruotų siuntos išskirstymas trukdavo iki 3 sav.

Šiuo metu atnaujinama daug skrydžių, todėl Lietuvos pašto logistikos centrą pasiekia vis daugiau užsienio siuntų, tačiau jų gavimas yra sunkiai prognozuojamas, siuntos gaunamos bangomis – logistikos centre gali susidaryti dideli jų kiekiai, o tai prailgina jų skirstymo procesą“, – komentavo U.Bartašiūtė.

Taip pat ji paminėjo, kad net ant trečdalio iš užsienio, daugiausia iš Kinijos, atkeliaujančių siuntų būna su neteisingai nurodytais adresais. Tokios siuntos logistikos centre turi būti papildomos apdorojamos rankiniu būdu. Būtent dėl šios priežasties, kaip sako U.Bartašiūtė, siuntos kelionė ir yra ilgesnė.

Siuntų pristatymą stabdo ir nauja „Lietuvos pašto“ automatizuota skirstymo sistema, kuri nuo kovo pradžios buvo paleista pilnu tempu.

„Pasikeitus šimtams procesų, taip pat prisidėjus kitoms karantino nulemtoms aplinkybėms, pereinamuoju laikotarpiu įmonė susidūrė su iššūkiais, dėl kurių dalis siuntų ir laiškų pas klientus keliavo ilgiau nei įprastai.

Per pastarąsias savaites pavyko išspręsti daugelį kilusių nesklandumų, taip pat atlikome įvairius planinius patobulinimus, išskirstėme didžiąją dalį užsilaikiusių registruotų siuntų bei laiškų – jie jau pasiekė arba yra pakeliui pas gavėjus. Vilniaus logistikos centre visą parą pamainomis dirba papildoma komanda“, – ramino U.Bartašiūtė.

Kaip ji sakė, procesai šiuo metu vyksta sklandžiai, tačiau vis dar vėluoti gali neregistruoti laiškai, tar kurių būna įvairios sąskaitos, įmonių ir institucijų siunčiami laiškai.

„Darome viską, kad jie gavėjus pasiektų kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per kitą savaitę“, – žadėjo ji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.