„Vinted“ bendruomenėje – 45 mln. narių.
Remiantis platformos atliktais tyrimais, daugiau nei trečdalis kanadiečių jau yra bent kartą pirkę naudotas mados prekes, o daugiau nei pusė apklaustųjų, kurie to darę nėra, svarstytų pirkti ar parduoti naudotus daiktus internetu.
45 proc. respondentų nurodė, kad pagrindinis veiksnys, skatinantis parduoti turimus daiktus, yra noras juos dar kartą panaudoti, o ne išmesti. Kitu svarbiu aspektu tampa tokio sandorio finansinė nauda.
„Žinome, kad kanadiečiai vis labiau domisi žiedine ekonomika, o dalis jų artimiausiais mėnesiais ketina prekiauti dėvėtais drabužiais, taip sumažindami savo paliekamą taršos pėdsaką. Taip pat matome, kad kanadiečių motyvacija pirkti ir parduoti naudotas mados prekes yra panaši į tendencijas mūsų Europos rinkose“, – sakė „Vinted“ generalinis direktorius Thomas Plantenga.