Informuoja, kaip nuo rugsėjo 13 d. aptarnaus „Sodra“: štai ko svarbu nepamiršti

Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų. Svarbu nepamiršti, kad prieš ateinant į padalinį būtina užsiregistruoti iš anksto.

Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų.<br>V.Skaraičio nuotr.
Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų.<br>V.Skaraičio nuotr.
Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2021-09-10 09:44

Nuo rugsėjo 13 d. įsigalios Vyriausybės nutarimas reglamentuojantis naujas pandemijos valdymo priemones – bus ribojamos veiklos ir paslaugos žmonėms be galimybių paso. Šie ribojimai neturės įtakos „Sodros“ paslaugoms – jos bus teikiamos tokiu pat būdu, kaip ir iki šiol.

Klientai galės apsilankyti „Sodros“ skyriuose net ir nepateikę galimybių paso, tačiau turės užsiregistruoti iš anksto, pasirinkę padalinį ir priėmimo laiką. Atvykus į „Sodrą“, būtina paisyti visų saugumo reikalavimų – dėvėti nosį ir burną dengiančią kaukę, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.

„Į „Sodros“ skyrius dažniausiai kreipiasi žmonės, kuriems būtinos kontaktinės paslaugos: senjorai, neturintys galimybės pateikti prašymo internetu, gyventojai, tvarkantys ypatingai svarbius reikalus dėl išmokų, įmokų, draudiminių įvykių.

Juos aptarnaujame gyvai, o išankstinės registracijos dėka galime geriau valdyti klientų srautus ir pasirūpinti gyventojų ir darbuotojų saugumu. Vis dėlto gyventojus, kuriems nebūtina atvykti į klientų aptarnavimo skyrius, raginame rinktis elektronines paslaugas“ – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

Daugeliu klausimų konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4 tūkst. skambučių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.