Tai bus antras didžiausias kompetencijų centro plėtros etapas nuo bendrovės įsteigimo 2017 metais.
Didžiąją dalį naujokų sudarys informacinių technologijų (IT) specialistai – programinės įrangos kūrėjai, inžinieriai, architektai, duomenų analitikai ir kt., tačiau augs ir kitos komandos – finansų, apskaitos, pirkimų, personalo, ryšių ir pan.
„Turime siekį tapti pažangiausiu kompetencijų centru šalyje, kuriančiu, vystančiu naujus skaitmeninius produktus bei paslaugas visose veiklos srityse“, – sakė „Telia Global Services Lithuania“ vadovas Marius Ivanauskas.
„Telia“ grupės funkcijų specialistai Lietuvoje dirba iš biurų Kaune, Šiauliuose bei Vilniuje.
Kasmet po 150 naujų darbuotojų įdarbinantis kompetencijų centras, vykdo įvairias funkcijas IT, telekomunikacijų tinklo, analitikos, programinės įrangos kūrimo, pirkimų, personalo, finansų ir kitose srityse.