Moterį stebina per patį dovanų siuntimo įkarštį paštomatų krečiami pokštai

Neringa gamina obuolių sūrius ir jais prekiauja internetu. Prekes ji įpratusi siųsti per paštomatus. Sako, ir patrauklu, ir pirkėjams priimtina. Tačiau pastaruoju metu moteris pastebėjusi, kad jau kelinta savaitė „Omniva“ paštomatų sistema stringa: pinigus už paslaugą sumoka, tačiau siuntos išsiųsti taip ir neįmanoma. „Klientai taip pat skundžiasi neįsivaizduojamomis bėdomis“, – portalui lrytas.lt kalbėjo moteris.

Kartais paštomatų sistemoje iškyla trumpalaikių techninių trikdžių, kurie paprastai greitai pašalinami.<br> A.Srėbalienės nuotr.
Kartais paštomatų sistemoje iškyla trumpalaikių techninių trikdžių, kurie paprastai greitai pašalinami.<br> A.Srėbalienės nuotr.
Kartais paštomatų sistemoje iškyla trumpalaikių techninių trikdžių, kurie paprastai greitai pašalinami.<br>Omniva.lt nuotr.
Kartais paštomatų sistemoje iškyla trumpalaikių techninių trikdžių, kurie paprastai greitai pašalinami.<br>Omniva.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 18, 2021, 5:00 PM

Štai viena jos klienčių, užsisakiusi obuolių sūrių ir už juos atsiskaičiusi, siuntos atsiimti iš paštomato negalėjo, mat šis reikalavo sumokėti 95 eurus. Įtardama, kad įsivėlė klaida, moteris parašė „Omnivai“. Tačiau, kadangi tai buvo savaitgalis, kai klientų aptarnavimas nedirba, sulaukė tik automatinio atsakymo.

„Dalyvaujame ir Vilniaus Kalėdinėje mugėje. Neramu darosi, kad produkcija neužsistovėtų. Ir šaltis gi veikia. Ir kai pirkėjas turi lakstyti aplink paštomatą nesmagu“, – kalbėjo Neringa.

Paštomatų taisyklėse nurodyta, kad per juos negalima siųsti greitai gendančio maisto, tačiau obuolių sūris – ne tas produktas, kuris greit sugenda.

Neringai teko pavargti ir mėginant išsiųsti siuntas pirkėjui. Moteris pasakojo penkis kartus sumokėjusi už paslaugą mėgindama išsiųsti tą pačią siuntą, tačiau nė vienas iš atspausdintų lipdukų nebuvo aktyvus.

Parašius pretenziją paslaugos teikėjui, „Omniva“ pažadėjo pinigus grąžinti.

Tai – dar ne visi nutikimai, su kuriais pastarosiomis dienomis teko susidurti Neringai. „Pasirodo, išmanioji „Omniva“, neperspėjusi siuntėjų, kartais sumano siuntas sudėti po kelias į vieną skyrių.

Viena mano klienčių aiškinosi dėl jos vardu atsiųstos išperkamosios siuntos, kurios ji neužsakė. Užsakė ar ne, ne mano reikalas. Tačiau mano išsiųsta siunta pateko į tą pačią „Omnivos“ paštomato dėžutę, kur buvo išperkamoji siunta, o po vieną šios siuntos atsiimti buvo negalima.

Pirkėjai išsiunčiau pakartotiną siuntą į kitą terminalą – juk už mano siuntą ji sumokėjo. Tačiau, jei noriu atsiimti savo siuntą, „Omnivai“ turiu sumokėti grąžinimo mokestį. Ir nors siuntimas kainavo 2,15 euro, grąžinimas – jau 2,49 euro“, – dėstė Neringa.

Paštomatų tinklą Lietuvoje valdančios siuntų bendrovės „Omniva LT“ prekės ženklo ir komunikacijos vadovė Milda Jankauskytė perdavė, kad kartais paštomatų sistemoje iškyla trumpalaikių techninių trikdžių, kurie paprastai greitai pašalinami. Tikėtina, kad klientė galėjo paštomatu pasinaudoti būtent vieno iš tokių atvejų metu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.