„Estijos geležinkelių“ vadovas: dėl sankcijų Rusijai galime netekti trečdalio pajamų

Estijos valstybinės geležinkelių infrastruktūros valdytojos ir prevežimo operatorės „Eesti Raudtee“ valdybos pirmininkas Kaido Zimmermannas pareiškė, kad tarptautinės sankcijos Rusijai tiesiogiai paliečia krovinių siuntėjus, kurie „Estijos geležinkeliams“ moka naudojimosi infrastruktūra mokestį, todėl dėl to bendrovė gali netekti trečdalio arba maždaug 10 mln. eurų metinių pajamų.

Pasak jo, „Estijos geležinkelių“ uždavinys artimiausiai ateičiai – ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pasak jo, „Estijos geležinkelių“ uždavinys artimiausiai ateičiai – ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pasak jo, „Estijos geležinkelių“ uždavinys artimiausiai ateičiai – ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pasak jo, „Estijos geležinkelių“ uždavinys artimiausiai ateičiai – ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Mar 21, 2022, 3:37 PM

Kita vertus, jo teigimu, sankcijos taip pat spartina krovinių srautų geležinkeliais perorientavimą iš rytų-vakarų krypties į šiaurės-pietų kryptį – šis procesas prasidėjo jau prieš kelerius metus.

„Tai atsiliepia terminalams, siuntėjams ir gavėjams, jų klientams ir verslo ryšiams. Šis sudėtingas procesas gali pareikalauti papildomų investicijų“, – sakė K. Zimmermannas.

Pasak jo, „Estijos geležinkelių“ uždavinys artimiausiai ateičiai – ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.

Bendrovė optimizuoja išlaidas, tačiau, anot K. Zimmermanno, didelių atleidimų neplanuoja.

„Estijos geležinkeliai“ turi gana ambicingą investicijų planą ir ketina užbaigti tokius svarbius projektus, kaip elektrifikavimas, saugos ir pralaidumo didinimas, eismo valdymo sistemų modernizavimas, o visa tai reikalauja, kad mūsų bendrovė turėtų reikiamą darbo jėgą“, – pridūrė jis.

2021-aisiais Estijos geležinkeliais pergabenta 23,4 mln. tonų krovinių – 48 proc. daugiau nei užpernai ir 9,6 proc. daugiau nei ikipandeminiais 2019 metais. 55 proc. jų pervežė „Eesti Raudtee“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.