Verslo sėkmė su tvarumo prieskoniu – dar saldesnė ilgai veikiančiai šalies įmonei

Bendrovė „Daisena“ – viena iš nedaugelio Lietuvos kapitalo įmonių, kuri daugiau kaip prieš du dešimtmečius pradėjo platinimo verslą. Šiuo metu bendrovė jau gali pasidžiaugti savo sėkmingai plėtojamais nuosavais prekių ženklais.

Bendrovės „Daisena“ rinkodaros vadovei J.Milaknytei-Ragelei smagu pažymėti, kad vis daugiau vartotojų ir ypač jaunimas tampa sąmoningesni ir atsakingesni – yra už harmoningą gamtos ir žmonių bendradarbiavimą.
Bendrovės „Daisena“ rinkodaros vadovei J.Milaknytei-Ragelei smagu pažymėti, kad vis daugiau vartotojų ir ypač jaunimas tampa sąmoningesni ir atsakingesni – yra už harmoningą gamtos ir žmonių bendradarbiavimą.
Bendrovės „Daisena“ rinkodaros vadovei J.Milaknytei-Ragelei smagu pažymėti, kad vis daugiau vartotojų ir ypač jaunimas tampa sąmoningesni ir atsakingesni – yra už harmoningą gamtos ir žmonių bendradarbiavimą.
Bendrovės „Daisena“ rinkodaros vadovei J.Milaknytei-Ragelei smagu pažymėti, kad vis daugiau vartotojų ir ypač jaunimas tampa sąmoningesni ir atsakingesni – yra už harmoningą gamtos ir žmonių bendradarbiavimą.
Laura Packevičiūtė, įmonės „Daisena“ rinkodaros vadybininkė, atsakinga už „Aroma Tea“ prekės ženklo arbatos vystymą.
Laura Packevičiūtė, įmonės „Daisena“ rinkodaros vadybininkė, atsakinga už „Aroma Tea“ prekės ženklo arbatos vystymą.
Laura Packevičiūtė, įmonės „Daisena“ rinkodaros vadybininkė, atsakinga už „Aroma Tea“ prekės ženklo arbatos vystymą.
Laura Packevičiūtė, įmonės „Daisena“ rinkodaros vadybininkė, atsakinga už „Aroma Tea“ prekės ženklo arbatos vystymą.
Laura Packevičiūtė, įmonės „Daisena“ rinkodaros vadybininkė, atsakinga už „Aroma Tea“ prekės ženklo arbatos vystymą.
Laura Packevičiūtė, įmonės „Daisena“ rinkodaros vadybininkė, atsakinga už „Aroma Tea“ prekės ženklo arbatos vystymą.
Daugiau nuotraukų (5)

Algis Juraitis

2022-05-30 14:00

Vedama įmonės įkūrėjo „Daisenos“ komanda Lietuvos rinkoje užaugino ne vieną gerai žinomą užsienio gamintojų prekių ženklą, o tarp įmonės valdomų nuosavų prekės ženklų rikiuojasi Lietuvos ir Baltijos rinkų pirkėjams puikiai žinomi pavadinimai „Aroma Gold“, „Kiddy“, „Boso“, „Aha“, „Pulse“, „Šeimos“ ir „Aroma Tea“.

Vis aktyviau augindama nuosavų prekės ženklų krepšelį „Daisena“ domisi savo klientų poreikiais ir verslo tvarumu.

„Kurdami produktus, kuriuos siekiame pristatyti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio vartotojams, turime koja kojon žengti su pasaulinėmis maisto produktų tendencijomis, o šiuo metu dominuoja ekologija, tvarumas ir autentiškumas“, – kalbėjo įmonės rinkodaros vadovė Jurgita Milaknytė-Ragelė.

Atsakingai renkasi žaliavą

Vienas perkamiausių lietuviškos kavos prekės ženklų – „Aroma Gold“ – yra ne tik tarp pirmaujančių kavos prekės ženklų Baltijos regione, bet ir vienas pirmųjų, pasukusių tvarumo keliu. Vis daugiau „Aroma Gold“ kavos pupelių nuperkama iš tvarių ūkių, kurie yra sertifikuoti „Rainforest Alliance“ (RFA) organizacijos.

„Pradėję nuo kelių kavos pozicijų šiandien atsakingai užaugintą kavą naudojame jau visų skonių „Aroma Gold“ kavos pupelėse, taip pat vakuuminėse pakuotėse supakuotose maltose kavose „Classic“, „Espresso“, „Crema“, – pasakojo J.Milaknytė-Ragelė.

Artimiausiu metu tiktai RFA varlyte bus paženklinta visa prekės ženklo „Aroma Platinum“ kava.

„Aroma Gold“ vieninteliai iš populiariųjų kavos prekės ženklų Lietuvoje siūlo „Nespress“ tipo kapsules, kurioms gaminti naudojama tik RFA sertifikuota kava.

Vartotojai vertina pastangas

„Pasiryžome mokėti 15 proc. daugiau už „Rainforest Alliance“ sertifikuotą kavos žaliavą ir neužkrauti šios naštos ant pirkėjų pečių, tačiau smagu pažymėti, kad vis daugiau vartotojų ir ypač jaunimas tampa sąmoningesni ir atsakingesni – yra už harmoningą gamtos ir žmonių bendradarbiavimą“, – džiaugėsi J.Milaknytė-Ragelė.

Pastebima, jog vis daugiau pirkėjų atkreipia dėmesį į RFA ženkliuką ant „Aroma“ kavos pakuočių ir sąmoningai pasirenka jas, kad galėtų prisidėti prie gamtos išsaugojimo ir sąžiningo, tvaraus verslo.

Be tvaraus verslo tendencijų, pasaulyje pastebimas sugrįžimas į smulkųjį ūkininkavimą, išsaugantį unikalius kiekvieno regiono produktų skonio ypatumus ir nacionalines apdirbimo tradicijas.

Siekdama prisidėti prie regioninių ir unikalių produktų plėtojimo savo kavos asortimentą „Daisena“ planuoja plėsti kava iš tokių šalių kaip Brazilija, Kenija, Gvatemala ir kt.

Pakuodami „Craft Label“ kavos pupelių linijos gaminius įmonės specialistai planuoja pasitelkti naujausias technologijas ir kavos pakavimo procese nenaudoti CO2 dujų.

Patirtį pritaikė naujovėms

„Pradėję kavos gaminių pokyčius ir kurdami naująjį arbatos prekės ženklą „Aroma Tea“ iš karto ieškojome aplinkai draugiškų sprendimų“, – pabrėžė „Daisenos“ atstovė.

Šių metų pavasarį rinkai pristatyta „Aroma Tea“ vaisinė arbata pakuojama suyrančiuose piramidės tipo pakeliuose, kurie gaminami iš specialaus PLA plastiko.

PLA plastikas – tai polilaktinės rūgšties biopolimeras, natūraliai suyranti medžiaga. „Aroma Tea“ piramidės formos arbatos maišeliuose taip pat nėra jokių metalinių elementų.

Šiuo metu rinkai ruošiama naujiena – vaisinė arbata, papildyta liofilizuotais vaisių gabaliukais.

„Kurdami savo prekės ženklų produkciją siekiame vartotojams patiekti produktus, kurių sudėtyje būtų maksimaliai išsaugomos natūralios maisto produktų savybės ir vitaminai“, – pažymėjo J.Milaknytė-Ragelė.

Nuolatos ieškoma unikalių gamintojų, sertifikuotų žaliavų ir išskirtinių sprendimų, kurie dažniausiai atsiranda sujungus geriausią profesionalių technologų, vadybininkų, prekybininkų ir rinkodaros specialistų patirtį.

Įvertino medikų tyrimus

Pastarųjų metų tarptautiniai „Top 10 Global Consumer Trends“, „Euromonitor International“ tyrimai atskleidė augantį klientų supratimą apie asmeninę sveikatą. Vis didesnę apyvartos dalį pasaulyje sudaro gėrimai su sumažintu kalorijų ir cukraus kiekiu.

Gaivieji gėrimai, papildyti dirbtiniais saldikliais, neretai reklamuojami kaip becukriai, dietiniai, sveikesni, lyginant su tradiciniais cukrumi saldintais gaiviaisiais gėrimais.

JAV kardiologijos koledžo mokslininkai išsiaiškino, kad gaivieji gėrimai su saldikliais taip pat didina kardiovaskulinių ligų riziką, – apie tai skelbiama sciencedaily.com.

„Savo pačių ir mūsų pirkėjų vaikams sukūrėme negazuotus gaiviuosius gėrimus „Aha“, kuriuose yra mažiau kaip 5 proc. cukraus“, – atskleidė „Daisenos“ rinkodaros vadovė J.Milaknytė-Ragelė.

Šių gėrimų skoniui išgauti nenaudojami jokie pigesni saldikliai, kaip tai daro daugelis kitų gamintojų.

„Aha“ gaiviųjų gėrimų sudėtyje taip pat nėra kitų sveikatai kenksmingų sudedamųjų dalių, tokių kaip dažikliai ir anglies dvideginis.

Negazuoti „Aha“ gėrimai išpilstomi į 100 proc. perdirbamą aliuminio pakuotę. Pasak J.Milaknytės-Ragelės, aliuminio pasirinkimą lėmė aplinkybė, kad jam perdirbti reikia 95 proc. mažiau energijos išteklių nei kitiems metalams.

Atsisako taršių automobilių

„Tai tik keletas tvarių „Daisenos“ gaminių pavyzdžių, šis sąrašas pildosi ir pildysis naujais produktais, kurie kuriami galvojant apie aplinką ir jų vartotojus“, – kalbėjo J.Milaknytė-Ragelė.

Rūpinimasis planeta šiais metais iš „Daisenos“ produktų plėtros grupės persikėlė ir į Transporto skyrių – dyzelinu varomus lengvuosius automobilius įmonė pamažu keičia elektriniais „Volkswagen Golf“ automobiliais.

Įmonės darbuotojai džiaugiasi turėdami galimybę savo darbe naudoti žaliąją energiją ir taip prisidėti prie aplinkos užterštumo mažinimo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.