„Perlas Energija“ skelbia, kiek klientų prarado per savaitgalį, ir turi žinią likusiems

Nepriklausomai elektros tiekėjai „Perlas Energija“ praėjusį penktadienį paskelbus apie didžiosios dalies sutarčių su klientais nutraukimą, per savaitgalį sutartis su bendrove nutraukė bent 700 gyventojų, sako bendrovės vadovas.

„Perlas Energija“ per savaitgalį prarado 700 klientų.<br>T.Bauro nuotr.
„Perlas Energija“ per savaitgalį prarado 700 klientų.<br>T.Bauro nuotr.
„Perlas Energija“ per savaitgalį prarado 700 klientų.<br>T.Bauro nuotr.
„Perlas Energija“ per savaitgalį prarado 700 klientų.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Aug 8, 2022, 12:24 PM, atnaujinta Aug 8, 2022, 2:13 PM

„Taip, be abejo, turime tam tikrą dalį vartotojų, kurie po tokios žinios sutartis nutraukė. Nutrauktos sutartys su fiksuotomis kainomis. Berods, apie 700 nutrauktų sutarčių, bet aš manau, kad bendrą kontekstą per savaitgalį matyti sunku, turėtų praeiti bent viena savaitė“, – pirmadienį BNS sakė įmonės vadovas Vilius Juraitis.

Anot jo, sutartis nutraukti nusprendusiems klientams patariama pasirašyti naujas sutartis su kitais tiekėjais – taip sutartis anuliuojama automatiškai ir išvengiama dvigubo darbo.

„Informuojame vartotojus, kad jeigu jie nusprendžia netęsti bendradarbiavimo su mumis, geriausia pasirašyti sutartis su kitu tiekėju, tokiu atveju sutartis su mumis nutrūksta automatiškai. Kad nereikėtų dviejų darbų daryti bergždžiai“, – kalbėjo V. Juraitis.

Bendrovė teigia apgailestaujanti, kad buvo priversta anksčiau laiko keisti sutarčių sąlygas, teigiama „Perlas energijos“ BNS atsiųstame komentare.

„Suprantame, kad mūsų sprendimas nebuvo teigiamas, apgailestaujame, kad buvome priversti jį padaryti ir anksčiau laiko keisti sudarytų sutarčių sąlygas. Suprantame klientus, kurie priėmė sprendimą sutartis nutraukti, jokios strategijos juos atkalbėti neturime, dirbame pagal visus teisės aktus, kurie užtikrina galimybę klientams sutartį nutraukti bet kuriuo metu“, – komentare teigia V. Juraitis.

„Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) duomenimis, nuo liepos 1-osios gyventojai su „Perlas Energija“ sudarė 178,5 tūkst. sutarčių.

Tačiau bendrovė penktadienį pranešė, kad keičia visų klientų sutartis – pasirinkusieji fiksuotas kainas bus perkelti į kintamos kainos planą „Birža“.

Kita nepriklausoma tiekėja „Ignitis“ pirmadienį pasiūlė šios įmonės klientams bei kitiems gyventojams rugpjūtį pasirašyti 40 mėnesių trukmės sutartis, pagal kurias pirmus keturis mėnesius (rugsėjį–gruodį) elektros kilovatvalandė kainuotų 33 centus (24 centus – su valstybės kompensacija), nuo 2023 metų – 39,5 cento.

ESO duomenimis, sutartis su nepriklausomais tiekėjais antrojo rinkos liberalizavimo etapo metu pasirašė 634 tūkst. vartotojų, iš jų daugiausiai pasirinko „Ignitį“ – 447,7 tūkst. (67,5 proc.) Iš visų 1,168 mln. nepriklausomą tiekėją pasirinkusių buitinių vartotojų „Ignitį“ pasirinko 786,6 tūkst.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.