M. Skuodis: dėl lėšų stygiaus atidedama oro skrydžių skatinimo programa

Susisiekimo ministerija dėl lėšų stygiaus atideda šią vasarą konsultantų pasiūlytą oro susisiekimo skatinimo modelį, pagal kurį Lietuva planavo finansiškai remti maždaug 12 naujų skrydžių krypčių.

M.Skuodis.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
M.Skuodis.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Susisiekimo ministerija dėl lėšų stygiaus atideda planus finansiškai remti maždaug 12 naujų skrydžių krypčių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Susisiekimo ministerija dėl lėšų stygiaus atideda planus finansiškai remti maždaug 12 naujų skrydžių krypčių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Susisiekimo ministerija dėl lėšų stygiaus atideda planus finansiškai remti maždaug 12 naujų skrydžių krypčių.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Susisiekimo ministerija dėl lėšų stygiaus atideda planus finansiškai remti maždaug 12 naujų skrydžių krypčių.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 19, 2022, 12:05 PM, atnaujinta Oct 19, 2022, 3:20 PM

Apie tai trečiadienį Seimo Ekonomikos komitetui svarstant 2023 metų valstybės biudžeto projektą pranešė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

„Mes turime skrydžių skatinimo modelį sukurtą, bet kol kas lėšos yra nenumatytos jo įgyvendinimui, tai tiesiog būsime priversti jo įgyvendinimą nukelti šiek tiek vėlesniam laikotarpiui“, – parlamentarams aiškino ministras.

Spalio pradžioje susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas BNS teigė, jog norima, kad kitąmet atsirastų maždaug 12 naujų skrydžių krypčių, juos skatinant biudžeto pinigais. Anot jo, konkretų skrydžių skaičių lemtų tam numatytos lėšos valstybės biudžete.

Laikinasis Lietuvos oro uostų vadovas Aurimas Stikliūnas spalio pradžioje BNS sakė, jog pagal Jungtinės Karalystės įmonės „Informa Markets“ parengtą rizikos su oro bendrove pasidalijimo modelį valstybė finansiškai remtų jai strategiškai svarbias naujas skrydžių kryptis.

„Modelio esmė – dalintis krypties operavimo rizika tarp oro uosto ir oro bendrovės, Lietuvai tiesiogiai investuojant į šaliai strategiškai svarbią skrydžių kryptį atsižvelgiant į skrydžių dažnumą, tvarkaraštį, pasiūlytų vietų skaičių ir kitus elementus“, – BNS komentavo A. Stikliūnas.

Jo teigimu, vienas esminių kriterijų – investicija turi atsipirkti tiek oro uostui, tiek oro bendrovei ilgiausiai per 10 metų.

Skelbta, kad pasiūlytas skrydžių skatinimo modelis turės dešimtmetį užtikrint susisiekimą oru bent 10 Lietuvai svarbių krypčių, tarp kurių būtų Paryžius, Amsterdamas, Briuselis, Berlynas, Miunchenas, Roma.

Šiuo metu iš Lietuvos galima skristi 70 krypčių: į 50 miestų galima nuskristi iš Vilniaus, 30 – iš Kauno ir šeši – iš Palangos.

Susisiekimo ministro liepą patvirtintose Lietuvos aviacijos gairėse iki 2030-ųjų nurodoma, kad per artimiausią dešimtmetį Lietuva tiesioginiais skrydžiais turėtų būti pasiekiama iš bent 150 miestų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl darbo imigrantai svarbūs Lietuvos ekonomikai?