Neištvėrė skundų: šešios oro vežėjos keliautojams turės grąžinti daugiau nei 600 mln. JAV dolerių

JAV transporto departamentas šešioms oro linijų bendrovėms nurodė sumokėti daugiau nei 600 mln. JAV dolerių keleiviams, kurių skrydžiai buvo atšaukti ar pakeisti.

Nukentėjo Amerikos pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ keleiviai, užsienio oro vežėjų „Air India“, „TAP Portugal“, „Aeromexico“, „El Al“ ir „Avianca“ klientai.<br>Pixabay.com nuotr.
Nukentėjo Amerikos pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ keleiviai, užsienio oro vežėjų „Air India“, „TAP Portugal“, „Aeromexico“, „El Al“ ir „Avianca“ klientai.<br>Pixabay.com nuotr.
Nukentėjo Amerikos pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ keleiviai, užsienio oro vežėjų „Air India“, „TAP Portugal“, „Aeromexico“, „El Al“ ir „Avianca“ klientai.<br>Unsplash.com nuotr.
Nukentėjo Amerikos pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ keleiviai, užsienio oro vežėjų „Air India“, „TAP Portugal“, „Aeromexico“, „El Al“ ir „Avianca“ klientai.<br>Unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 16, 2022, 1:11 PM, atnaujinta Nov 16, 2022, 4:01 PM

Institucijos nuo pandemijos pradžios gavo „daugybę skundų iš keleivių“ dėl to, kad įmonės laiku negrąžino pinigų, sakoma departamento pirmadienį paskelbtame pranešime.

Nukentėjo Amerikos pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ keleiviai, taip pat užsienio oro vežėjų „Air India“, „TAP Portugal“, „Aeromexico“, „El Al“ ir „Avianca“ klientai.

„Skrydžio atšaukimas yra pakankamai varginantis, ir žmogus neturėtų būti priverstas derėtis ar laukti mėnesių mėnesius, kad atgautų pinigus“, – pareiškė susisiekimo sekretorius Pete'as Buttigiegas.

Be pinigų grąžinimo, Transporto departamentas taip pat pranešė, kad skirta daugiau nei 7,25 mln. JAV dolerių baudų už „didelius vėlavimus grąžinant pinigus“.

Departamentas pridūrė, kad dėl jo pastangų „tūkstančiams keleivių“ buvo grąžinta daugiau nei pusė milijardo JAV dolerių.

Kalbant apie vežėjas, „Frontier“ buvo skirta didžiausia bauda – 2,2 mln. JAV dolerių, o „Air India“ – 1,4 mln. JAV dolerių bauda.

Pagal JAV įstatymus oro linijų bendrovės ir bilietų pardavimo agentai yra teisiškai įpareigoti grąžinti klientams sumokėtus pinigus, jei oro linijų bendrovė atšaukia arba „smarkiai pakeičia“ skrydį į Jungtines Valstijas, iš jų ir jos viduje ir jei vartotojas nenori sutikti su pasiūlyta alternatyva.

Pasak institucijų, oro linijų bendrovėms negali atsisakyti grąžinti pinigus ir vietoj to siūlyti kuponus vartotojams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.