Kompensacijų pareikalavo beveik 14 tūkst. buvusių „Perlas Energija“ klientų – išmokėta suma siekia 141 tūkst. eurų

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ per du mėnesius sulaukė beveik 14 tūkst. buvusių klientų prašymų kompensuoti kainos skirtumą. Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 141 tūkst. eurų.

Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.<br>T.Bauro nuotr.
Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.<br>T.Bauro nuotr.
Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 2, 2022, 9:42 AM, atnaujinta Dec 2, 2022, 10:31 AM

Šiuos skaičius BNS pateikė įmonės vadovas Vilius Juraitis. Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.

Bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovas Paulius Kalmantas BNS teigė, kad kitus tiekėjus iki šiol pasirinko apie 114,5 tūkst. buvusių „Perlas Energijos“ klientų, dar 17,5 tūkst. gauna garantinio tiekimo paslaugą, o 46 tūkst. priklauso trečiajam rinkos liberalizavimo etapui ir grįžo į visuomeninį tiekimą.

BNS skaičiavimais, dėl kompensacijų kreipėsi 12 proc. kitus tiekėjus pasirinkusių buvusių įmonės klientų. Jiems iki šių metų pabaigos įmonė kompensuoja skirtumą tarp buvusios fiksuotos kainos ir naujo tiekėjo kainų, bet ne daugiau kaip 6,3 cento už kilovatvalandę.

Kompensacijos pradėtos mokėti spalio 10 dieną, o dėl jų, kaip anksčiau teigė V. Juraitis, vartotojai iškart už keturis mėnesius galės kreiptis ir sausį.

Pasak ESO atstovo P. Kalmanto, į garantinį tiekimą patekusiems įmonės klientams iš valstybės biudžeto už spalį išmokėta 1,4 mln. eurų (su PVM). Už rugsėjį jiems buvo išmokėta 3,3 mln. eurų.

Lapkričio pradžioje Energetikos ministerija prognozavo, kad daugėjant kitą tiekėją pasirinkusių klientų už lapkritį kompensacijoms reikės apie 600 tūkst. eurų. Naujausių prognozių ministerija BNS nepateikė.

Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180 tūkst. klientų sutartis – pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų ir veiklą sustabdė rugsėjo 1-ąją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.