Nenustebkite, jei šito „Lidl“ parduotuvėse neberasite: daugeliui pirkėjų tai gali būti staigmena

„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio. Nuo šių metų gegužės 1 d. visa informacija apie tinkle galiojančias maisto prekių kainas ir vykstančias akcijas pirkėjams prieinama skaitmeniniu formatu: įmonės internetinėje svetainėje, programėlėse „Lidl“ ir „Lidl Plus“ bei nuskenavus parduotuvėse ant leidinių stovo esantį QR kodą.

„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.<br>D.Umbraso nuotr.
„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.<br>D.Umbraso nuotr.
„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.<br>Pranešimo autorių nuotr.
„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.<br>Pranešimo autorių nuotr.
„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.<br>Pranešimo autorių nuotr.
„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 11, 2023, 12:40 PM

Tokį sprendimą prekybos tinklas priėmė pastebėjęs, kad vis daugiau pirkėjų informacijos apie maisto produktų kainas ir akcijas ieško mobiliajame telefone, „Lidl Plus“ programėlėje. Tai ypač paskatino pandemija, gyventojai į parduotuves užsukdavo jau tiksliai žinodami, ką planuoja pirkti, tad spausdintų kainų leidinių poreikis gerokai sumažėjo.

„Taip pat veikti tvariau yra mūsų prioritetas, o popierinių leidinių atsisakymas leis ne tik sutaupyti popieriaus, bet ir saugoti aplinką kitais būdais. Reaguodami į tai ir nusprendėme atsisakyti spausdintų maisto produktų kainų leidinių ir daugiau investuoti į kliento patirties tobulinimą skaitmeninėje erdvėje“, – sakė Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė.

Patogumą kuria ir tai, kad skaitmeniniame maisto prekių leidinyje pamatę reikiamą produktą pirkėjai gali paspausti ant jo širdelės ikonėlę ir tokiu būdu įtraukti prekę į skaitmeninį pirkinių sąrašą.

„Šis pokytis užtikrina, kad aktuali informacija klientams yra greičiau pasiekiama, o įvairūs kainų ir akcijų atnaujinimai matomi realiu laiku. Anksčiau pasitaikydavo atvejų, kai reaguodami į rinkos pokyčius ar pastebėję kainų netikslumus popieriniuose leidiniuose, negalėdavome į tai sureaguoti, nes popieriniai leidiniai būdavo jau pasiekę pirkėjus „Lidl“ parduotuvėse“, – pabrėžė K.Mažeikytė.

Pirmuosius žingsnius popierinių maisto prekių kainų leidinių atsisakymo link „Lidl“ žengė dar prieš kelerius metus, kai pirmasis Lietuvoje nustojo platinti šiuos leidinius į gyventojų pašto dėžutes. Praėjusiais metais spausdintų maisto prekių kainų leidinių buvo atsisakyta ir dalyje tinklo parduotuvių. Be to, jau daugiau nei metus nėra spausdinami teminiai prekių katalogai, pavyzdžiui, kosmetikos, švaros priemonių ar sodo prekių.

Ne maisto prekių kainų leidiniai bus spausdinami ir toliau, tačiau jie bus ketvirtadaliu trumpesni, o tiražas – dvigubai mažesnis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.