Karščiai lietuvius gena į parduotuves – kai kuriuos produktus šluoja: pardavimai išaugo net 70 proc.

Į Lietuvą atėjus vasariškiems karščiams, prekybininkai stebi pasikeitusius pirkėjų įpročius – dalies maisto prekių pardavimai išaugo net iki 70 proc. Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, nuo pirmosios kaitros lietuviai ginasi ledais, vėsiais gėrimais, vandeniu ir populiariausiu vasaros patiekalu – šaltibarščiais.

Kylant temperatūrai, tradiciškai augo paklausa ir greitai atgaivą nuo karščio suteikiantiems produktams.<br>M.Patašiaus asociatyvi nuotr.
Kylant temperatūrai, tradiciškai augo paklausa ir greitai atgaivą nuo karščio suteikiantiems produktams.<br>M.Patašiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2023-06-09 13:40

„Šoktelėjęs termometro stulpelis neabejotinai koreguoja ir pirkėjų krepšelius bei įpročius. Pirkėjai perka mažiau prekių, tačiau į parduotuves užsuka dažniau. Analizuodami duomenis matome, kad nuo antradienio, birželio 6 d., staigiai išaugo paklausa toms prekėms, kurios padeda atsivėsinti: pirkėjai mėgavosi šaltais ledais, gėrimus vėsino ledukais. Rūpindamiesi savo sveikata, taip pat pirko gerokai daugiau vandens. Buvome pasiruošę, kad išaugs ir šaltibarščių paklausa – ir tai pasitvirtino“, – sako V.Budrienė.

Vasara be šaltibarščių lietuviams sunkiai įsivaizduojama. Dar gegužės mėnesį, vos įsibėgėjant šiltiems orams, buvo stebimas ryškus kefyro ir burokėlių pardavimų šuolis.

„Kaitrios dienos lietuvius paskatino dar dažniau gamintis šaltibarščius – nuo antradienio jiems skirto kefyro buvo nupirkta net 70 proc. daugiau nei tomis pačiomis dienomis savaite anksčiau. Taip pat gerokai augo rūgpienio ir paprasto kefyro pardavimai. Matome ir didelį susidomėjimą jau pagaminta šaltąja sriuba – ši prekė ypač populiari miestų centruose, kur dirbantieji dažnai šaltibarščius renkasi pietums“, – pastebi V.Budrienė.

 

Pašnekovės teigimu, prekybos tinklas prie orų pokyčių derina ir sezoninį asortimentą – matant prognozes, iš anksto buvo padidintas kefyro, rūgpienio, burokėlių tiekimas.

Kylant temperatūrai, tradiciškai augo paklausa ir greitai atgaivą nuo karščio suteikiantiems produktams – vandeniui, ledams ir ledų kubeliams.

„Žvelgdami į šios savaitės statistiką matome, kad pastarosiomis trimis dienomis lietuviai apgulė šaldiklius parduotuvėse: ledų nupirko beveik perpus daugiau nei savaitę prieš. Augo tiek porcijinių, tiek ledų indeliuose ar dėžutėse paklausa. Lietuviai, kaip visuomet, labiausiai mėgsta vanilinius, šokoladinius ir karamelinius ledus, tačiau ieško ir ne tokių įprastų skonių – pavyzdžiui, uogų ar vaisių“, – pirkėjų įpročius apžvelgia prekybos tinklo atstovė.

Karščių metu išaugo ir gėrimus vėsinančių ledo kubelių pardavimai – jų pirkėjai Lietuvoje šį antradienį–ketvirtadienį įsigijo 63 proc. daugiau nei tomis pačiomis dienomis praėjusią savaitę.

„Lietuviai taip pat įsiklauso į specialistų rekomendacijas, kad karštomis dienomis ypač svarbu aprūpinti organizmą skysčiais. Rūpindamiesi sveikata ir atsargomis namuose, pirkėjai nuo antradienio vandens nupirko net 65 proc. daugiau“, – sako V.Budrienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.