Rugsėjį „Pigu.lt“ pardavimus augino beveik 20 procentų

Šį rugsėjį e. prekybos centras „Pigu.lt“ 19 procentų augino pardavimus, lyginant su 2022-ųjų rugsėjo mėnesio rezultatais. Pagal populiariausių rudens prekių pasirinkimą prekybininkai pastebi išaugusį pirkėjų rūpestį savo namais, jų atnaujinimu, aplinkos tvarkymu kiemuose.

„Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 21, 2023, 4:14 PM

„Matome, kad žmonės po atostogų sezono sugrįžo į savo namus, kuriuos įvairiais būdais puoselėja. Pagausėjo ne tik buitinės technikos, virtuvės įrangos, bet ir mokyklinukų bei studentų kambario produktų prekyba. Taip pat daugiau įsigyjama mokyklos ir sporto prekių“, – teigia „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Anot jos, šilti rugsėjo orai lėmė tendenciją, kad aukštumoje laikosi ir vasaros prekių, tokių kaip lauko baseinai, pardavimai. Baseinų pardavimai augo dvigubai, lyginant su 2022-ųjų prekybos rezultatais.

Taip pat dvigubai augo žaidimų ir žaidimų konsolių bei lagaminų pardavimai, lyginant su praėjusių metų rugsėjo duomenimis. Sodo technikos pardavimai kilo beveik 90 procentų, prekyba kuprinėmis ir nešiojamaisiais kompiuteriais – apie 50 procentų.

Tarp populiariausių prekių rikiavosi ir treniruokliai, kurių šį rugsėjį įsigyta net 80 proc. daugiau nei prieš metus. Prekyba virtuvės technika kilo 65 procentais, siurbliais – daugiau nei 50 procentų, skalbimo mašinomis, šaldytuvais ir TV – virš 20 procentų, lyginant su analogiškais 2022-ųjų rezultatais.

Šį rugsėjį „Pigu.lt“ klientai įsigijo 50 proc. daugiau rašomojo stalo kėdžių, beveik 30 procentų – svetainės ir mokyklos baldų. Prekyba telefonais augo 34 procentais, lyginant su praėjusių metų rugsėjo prekybos rezultatais.

Populiariausių 2023 metų prekių, siūlomų e. prekybos centre „Pigu.lt“, sąraše figūruoja išmanusis „Xiaomi“ telefonas, kvapusis vanduo moterims „Lanvin Eclat D'Arpege“, virtuvinės technikos trintuvas „ForMe“, naujos sudėties pirmosios pagalbos rinkinys vairuotojams ir naujos kartos žaidimų konsolė „Sony Playstation“.

„Šį rudenį aktyvesnę prekybą lėmė ne tik konkurencingos kainos ir greitas bei patogus prekių pristatymas, kurį garantuojame savo klientams. Šiemet asortimente turime gerokai daugiau prekių. Šiuo metu pirkėjams siūlome daugiau nei 2,2 milijono produktų, tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais skirtingų prekių skaičius mūsų Marketplace‘o lentynose sudarė 1,5 milijono“, – sako K.Liškauskaitė.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.