Piktina daugelį metų nesikeičianti situacija Palangos oro uoste – kuo toliau, tuo blogiau

Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai kreipėsi į Klaipėdos miesto savivaldybę, Susisiekimo ministeriją ir VĮ Lietuvos oro uostai prašydami spręsti ne vienerius metus egzistuojančią, su Vakarų Lietuvos regiono atskirtimi susijusią susisiekimo problemą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Prašo spręsti ne vienerius metus egzistuojančią, su Vakarų Lietuvos regiono atskirtimi susijusią susisiekimo problemą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prašo spręsti ne vienerius metus egzistuojančią, su Vakarų Lietuvos regiono atskirtimi susijusią susisiekimo problemą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prašo spręsti ne vienerius metus egzistuojančią, su Vakarų Lietuvos regiono atskirtimi susijusią susisiekimo problemą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prašo spręsti ne vienerius metus egzistuojančią, su Vakarų Lietuvos regiono atskirtimi susijusią susisiekimo problemą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 29, 2023, 3:21 PM

„Vakarų Lietuvos regiono verslininkus, tarp kurių – turizmo, viešbučių, transporto ir kitų verslo sričių atstovai, netenkina jau daugelį metų nesikeičianti situacija Palangos oro uoste. Praėjus pandemijos laikotarpiui, papildomų skrydžių krypčių neatsirado, o buvusių prieš pandemijos laikotarpį sumažėjo: šiuo metu iš Palangos oro uosto yra tik keturios kryptys.

Dėl šios priežasties mažėja keleivių skaičius, regionas sudėtingai pasiekiamas verslo užsienio partneriams bei turistams. VĮ Lietuvos oro uostai didžiausią skrydžių skaičių ir toliau planuoja iš Vilniaus, taip dar labiau didindami Vakarų Lietuvos regiono atskirtį“, – aiškinama pranešime.

Teigiama, kad Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai, siekdami pagrįsti verslui aktualias skrydžių iš Palangos oro uosto kryptis, lapkritį atliko rūmų narių, tarp kurių beveik 300 įmonių, apklausą. Apklausos rezultatai patvirtino, jog regiono pasiekiamumo problema išlieka aktuali: nėra susisiekimo su Vokietijos, Pietų Europos oro uostais, šiuo metu esamų krypčių laikas itin nepatogus, per mažai jungiamųjų skrydžių iš Palangos į Rygą.

„Po pandemijos pasikeitė verslo poreikiai: tarp verslui aktualiausių krypčių/oro uostų respondentai dabar išskiria Varšuvą (Lenkija). Šią kryptį kaip labai svarbią savo verslui nurodė 51 proc. (kaip svarbią – 33 proc.) respondentų. Verslo atstovų nuomone, Varšuva kaip centrinis oro uostas būtų optimalus sprendimas Klaipėdos regiono skrydžių geografijai praplėsti.

Rūmų atliktos apklausos rezultatai patvirtina tai, jog kaip ir anksčiau, Vakarų Lietuvos verslui trūksta susisiekimo su Vokietija. 42 proc. respondentų kaip labai svarbią (37 proc. – kaip svarbią) savo verslui kryptį nurodė Hamburgą, 40 proc. labai svarbi (33 proc. svarbi) Frankfurto prie Maino kryptis“, – rašo atstovai.

Tačiau situacija nesikeičia: Vakarų Lietuvoje sunku surengti tarptautinius verslo renginius, sudėtinga bet kokia verslo plėtra – užsienio verslo organizacijos bei potencialūs investuotojai, pasidomėję būsima logistika ir jos sudėtingumu, atvykti dažniausiai atsisako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: Avdijivka krito – kas toliau?