Anot jos, projektas, į kurį jos vadovauja ministerija investavo 1,5 mln. eurų, atsiperka, o Lietuva gaus papildomą reklamą ir žinomumą.
„Praėjusiais metais (be mišelinų) užsienio turistai Lietuvoje „pravalgė“ apie 370 mln. eurų. Už „Michelin“ pakvietimą per 3 metus Ekonomikos ir inovacijų ministerija sumokėjo 1,5 mln. eurų, t.y. po 0,5 mln. eurų kasmet. Kitąmet vien dėl „Michelin“ atėjimo tikimės 4 mln. eurų papildomų pajamų“, – penktadienį savo feisbuko paskyroje teigė A. Armonaitė.
„Projektas atsiperka. O kur dar papildoma sklaida, reklama, žinomumas, reputacija, kultūra ir, nepabijokim to žodžio, vaibas“, – pažymėjo politikė.
ELTA primena, kad į „Michelin“ gidą įtraukiami 26 Lietuvoje įsikūrę restoranai, o maitinimo įstaigoms „Demo“, „Džiaugsmas“, „Nineteen18“ ir „Pas mus“ skirta po vieną „Michelin“ žvaigždę. Dar 4 restoranai nusipelnė „Bib Gourmand“ vertinimo, skiriamo kokybiškoms ir geras kainas siūlančioms maitinimo įstaigoms.
Šie restoranai: „14 horses“, „Gaspar‘s“, „Numan“ ir „Le Travi“. „Michelin Green Star“ žvaigždutė, skirta išskirtinai į tvarumą susitelkusiems restoranams, suteikta „Red Brick“.
„Michelin“ gidas – prestižinis geriausius pasaulio restoranus įvertinantis leidinys, nuo 1900 m. leidžiamas Prancūzijoje.
Padangų bendrovė „Michelin“ šį gidą sukūrė siekdama paskatinti keliones automobiliais.