„Naujoji svetainės architektūra ir dizainas leidžia dar greičiau ir intuityviau naršyti plačiame prekių asortimente bei lengvai pasiekti aktualiausius pasiūlymus. Šiais pokyčiais stipriname savo įsipareigojimą gerinti klientų patirtį, užtikrinti patogų apsipirkimą ir kurti vertę savo pirkėjams bei Marketplace‘o pardavėjams“, – sako „Pigu.lt“ rinkodaros direktorius Vytautas Romeika.
Anot jo, bene didžiausias dėmesys, atnaujinant e. prekybos centrą, buvo skiriamas pasiūlymų personalizavimui ir sklandesnei apsipirkimo patirčiai.
„Siekiame, kad klientai mūsų platformoje kuo greičiau surastų būtent tas prekes, kurių ieško. Pasitelkusi naršymo ir pirkimo duomenis, kuriais pirkėjai sutiko dalintis, mūsų sistema geriau supras lankytojų poreikius ir pateiks personalizuotus pasiūlymus – konkrečiam pirkėjui parodys aktualiausias prekes. Tai leis lankytojams taupyti laiką, o apsipirkimas taps malonesnis – didžiulis prekių asortimentas jau šiandien yra pasiekiamas vos keliais paspaudimais“, – teigia V.Romeika.
Pasak jo, kompanija atnaujino savo vizualinį identitetą išlaikydama atpažįstamą, bet modernesnį pirmaujančio e. prekybos žaidėjo Baltijos šalyse įvaizdį.
„Mums svarbūs ne tik dabartiniai klientai – žvelgiame į priekį, sekame naujausias tendencijas ir taikomės į naująją kartą. Esame šiuolaikiški ir patrauklūs visiems, kurie vertina modernumą ir patogumą. Tuo pačiu siekiame išsiskirti ir būti lengvai atpažįstami tarp kitų elektroninių parduotuvių reklaminio šurmulio“, – sako V.Romeika.
Atnaujintas kompanijos logotipas – drąsesnis ir aiškesnis, sustiprintas šriftu. „Pagrindinė mūsų spalvų paletė praturtinta neoniniu akcentu, išryškinančiu prekės ženklą tarp konkurentų. Logotipo formomis paremtas naujas grafinis raštas suteikia ritmą ir tekstūrą tiek mūsų e. prekybos centre, tiek soc. tinkluose, tiek ant prekių pakuočių, tiek kituose kanaluose. Atnaujintas vizualinis stilius užtikrina švaresnį ir vientisą įspūdį visoje mūsų komunikacijoje“, – sako V.Romeika.
Pirkėjų patogumui e. prekybos centras taip pat pasiūlė prekes filtruoti pagal pardavėjų kilmę – aiškiai matyti ar prekybininkai veikia iš Baltijos šalių, Kinijos ar kitų valstybių.
„Pigu.lt“ valdanti „PHH Group“ atnaujinimus vienu metu įdiegė ir pristatė savo lankytojams ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje veikiančiuose e. prekybos centruose „220.lv“, „Kaup24.ee“ ir „Hobbyhall.fi“. Atnaujinimas įsigaliojo ir mobiliojoje e. prekybos centrų aplikacijoje.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.