VASAROK SU

žiniomis ir žvaigždėmis

Vasarą prenumeruok Lrytas
PREMIUM vos už 12,99 Eur metams
ir gauk bilietą į pasirinktą koncertą
Taujėnų dvare dovanų

Kas lėmė „Teledueto“ reklamos kampanijos populiarumą? Kūrėjai atviri – svarbi ne vien idėja

2025 m. birželio 6 d. 14:00
Interneto paslaugą namams auditorijai pristatyti per skirtingo stiliaus muziką – tokia 2023 metais pasirinkta telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ strategija išties pasiteisino. Reklamos personažai ne tik greitai pelnė žiūrovų simpatijas, bet ir tapo reiškiniu – dainos sulaukia milijoninių peržiūrų „Youtube“ platformoje, dueto atlikėjai metų pradžioje dainavo reikšmingiausiuose Lietuvoje muzikiniuose apdovanojimuose M.A.M.A. „Teleduetas“ buvo paskelbta efektyviausia metų rinkodaros kampanija. Kaip gimsta tokie ekspertų ir žiūrovų pagyras pelnantys kūrybiniai sprendimai?
Daugiau nuotraukų (15)
Procesas nelengvas, bet pastangas atperka rezultatas
„Tele2“ prekių ženklo vadovė Agnietė Žilinskaitė, kalbėdama apie kūrybinę platformą „Teleduetas“, pabrėžė, jog pagrindinė jos idėja nuo pat pradžių buvo interneto paslaugą namams pristatyti ne, kaip įprasta rinkoje, lyginant technologinius parametrus, bet per emociją – linksmai, lengvai, suprantamai, kaskart vis skirtingais muzikiniais stiliais apdainuojant paslaugos privalumus. Tęstinės kampanijos kolekcijoje jau 8 hitai, kuriant kiekvieną iš jų didžiulė komanda ieškojo būdų nustebinti, atkreipti dėmesį, išsiskirti.
Kokie šio sprendimo rezultatai? Per metus 18 proc. išaugo „Tele2“ asocijavimas su namų internetu, prekės ženklas, lyginant su kitais didžiausiais rinkos žaidėjais, absoliučiai išsiskiria pagal mažos kainos suvokimą.
Pašnekovė atvira – „Teledueto“ kampanijos kūrybiniai ieškojimai išties įdomūs, žinoma, pasirinktas kelias nelengvas, mat keliamas tikslas – sukurti ne tiesiog dainą, o tikrą hitą.
Kad tą padaryti pavyko, patvirtina ir skaičiai: „Spotify“ platformoje interneto paslaugą apdainuojantys kūriniai skaičiuoja dešimtis tūkstančių perklausų, o „Youtube“ platformoje klipai peržiūrėti jau daugiau kaip 11 mln. kartų.
„Mūsų atliekami tyrimai rodo, kad nuo pat pirmųjų „Teledueto“ dainų pavyko pasiekti užsibrėžtų tikslų: paslaugos žinomumo, svarstymo, pirmenybės teikimo, prekės ženklo atpažįstamumo. Net 81 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ reklamas, susieja su „Tele2“ prekės ženklu“, – dalijosi „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Sėkmę lemia ir nuoširdumas
Į tęstinę reklamos kampaniją įtraukti žinomus muzikos atlikėjus, anot pašnekovės, nuspręsta siekiant svarbiausio tikslo – kurti kokybišką kampaniją, ryškų ir ilgalaikį įspūdį. „Teledueto“ dainų sąraše – „disco“, „country“, „trap“, „boyband“, „electro-rock“ ir kitų muzikos stilių kūriniai. „Hyper-pop“ stiliaus dainą duetas atliko su populiaria jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigžde – dj nevykele. Vasaros kampanijai skirtą jaukų bosanovos stiliumi atliekamą kūrinį specialiai „Tele2“ reklamai sukūrė Monika Liu. Moderniojo lietuviško folko kūrinį „Teledueto“ reklamos herojai atliko kartu su „Baltomis varnomis“.
„Muzikos atlikėjų įsitraukimas mūsų dainoms ir komunikacijai suteikia autentiškumo, kūrybiškumo, nuoširdumo. Labai didžiuojamės savo partnerystėmis“, – dalijosi A.Žilinskaitė.
Verslui – keli svarbūs patarimai
Paklausta, kokiomis taisyklėmis patartų vadovautis pradedančiajam verslui, pašnekovė pasidalino, jog panašios taisyklės galioja ir pradedančiam startuoliui, ir jau žinomai įmonei. Jos patarimas – nebijoti kreiptis į specialistus, kurie galėtų patarti komunikacijos klausimais, jei pradedančio verslo komandoje tokių žmonių nėra, o jau vystomo verslo komandai reikalingas pastiprinimas.
„Tikrai patariu kreiptis į specialistus, kurie, atsižvelgę į įmonės strateginius tikslus, padėtų susidėlioti komunikacijos planą. Žinoma, labai svarbu nusibrėžti aiškius kampanijos tikslus bei nusistatyti efektyvumo matavimo rodiklius, remiantis kuriais būtų galima įsivertinti, kaip sekasi. Nereikia bijoti ir mažiau sėkmingų sprendimų, tačiau būtinai tęsti tai, kas veikia labai efektyviai. Augant verslui, labai svarbu išnaudoti kuo daugiau komunikacijos kanalų, kad būtų galima siekti kuo didesnių verslo augimo tikslų. „Teledueto“ platforma rodo, kad nuoseklumas ilgainiui atneša puikių rezultatų. Nuoseklumo galia iš tiesų labai svarbi visoje sėkmės kelionėje“, – atkreipė dėmesį „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Pašnekovės žodžiais, išskirtinumas komunikacijoje – labai svarbus kriterijus, padedantis sėkmingai konkuruoti, būti labiau matomiems ir išsiskiriantiems, tačiau ne pats svarbiausias tikslas.
„Mes komunikacijoje pasirinkome apie techninius dalykus kalbėti vartotojams suprantama kalba, linksmai, suprantamai, aiškiai. Reklaminės kampanijos herojai su kiekviena daina vis labiau užtvirtina, koks kokybiškas, greitas ir pigus „Tele2“ 5G namų internetas – toks ir yra svarbiausias mūsų tikslas“, – apibendrino pašnekovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.