Atidariusi drabužių parduotuvę verslininkė ir pati ėmė kurti

Darbšti ir kūrybinga kaunietė Greta Jurgaitytė išdrįso įgyvendinti savo svajonę. Paskatinta artimų žmonių mergina atidarė nišinę parduotuvę ir apgailestauja, kad norintiems kurti savo verslą jauniems žmonėms, net studentams, nėra lengvatų.

Jaunoji verslininkė įsitikinusi, kad turi būti apgalvota kiekviena smulkmena.
Jaunoji verslininkė įsitikinusi, kad turi būti apgalvota kiekviena smulkmena.
Daugiau nuotraukų (1)

Greta Alminauskaitė

Sep 7, 2015, 3:03 PM, atnaujinta Oct 17, 2017, 1:55 AM

Dar būdama visai jauna Greta suprato, kad darbo įgūdžiai yra labai svarbu. Žinojo, kad jaunam žmogui sudėtinga įgyti darbo patirties. Todėl pradėjusi studijuoti Kauno technologijos universitete viešąjį administravimą ji įsidarbino drabužių parduotuvėje.

Iš pradžių mergina manė, kad tai bus tiesiog papildoma veikla ir truputis pinigų, tačiau laikui bėgant suvokė, jog darbas pardavėja-konsultante gali duoti naudos ateityje siekiant karjeros.

G.Jurgaitytei darbas parduotuvėje buvo pradinis atskaitos taškas realizuojant savo svajonę.

Svajonė atrodė nereali

Nuo mažų dienų Gretos gyvenime drabužiai turėjo didelę reikšmę – tai jos silpnybė. Ji prisiminė, kaip mama pati jai siūdavo apdarus, kad dukra būtų išskirtinė.

Apie savo drabužių parduotuvę ji svajodavo slapta, bet niekada negalvojo, jog svajonės galėtų virsti tikrove.

Geresnės vietos butikui, kaip Kauno senamiestis, Greta net neįsivaizdavo. Senamiesčio atmosfera padaro parduotuvę jaukią ir patrauklią. O parduotuvės pavadinimas „Don’t be Naked“ atsirado spontaniškai, nes moterys niekada neturi kuo apsirengti.

„Mes amžinai esame nuogos, nors drabužinės lūžta“, – juokėsi mergina.

Ko reikia, kad sektųsi?

G.Jurgaitytė įsitikinusi, kad gyvenime viskas ateina su patirtimi.

„Iš pradžių maniau, kad ką noriu pasidarau, pasikabinu reklamą, ir viskas. Tačiau taip nėra. Reikia leidimų, patentų ir kitokių dalykų“, – savo verslo pradžią prisiminė Greta. Ji mano, kad Lietuvoje nėra labai sunku tapti verslininke, tik gaila, kad nėra jokių lengvatų naujokams ar studentams, kurie nori pradėti savo verslą.

Tačiau G.Jurgaitytei Lietuvos įstatymai nebuvo stabdys atidaryti savo parduotuvę, nors pradžia iš tiesų buvo sunkoka.

„Dar neturėjau realios parduotuvės, o jau bandžiau pritraukti kūrėjų, dizainerių. Šiuo metu jau mane susiranda lietuvių kūrėjai.

Iš pradžių maniau, kad būtent lietuvių dizainerių vardai pritrauks klientų. Dabar suprantu, kad tikrai ne. Tai, kad po savo sparnu globoji garsių dizainerių vardus, dar nereiškia, kad tavo verslas bus sėkmingas“, – įžvalgomis dalijosi mergina.

Kuria iš neįprastos medžiagos

Šiuo metu Lietuvių dizainerių namuose galima rasti apie trisdešimt skirtingų kūrėjų vardinių gaminių.

„Man svarbiausia, kad parduotuvėje žmonės jaustųsi jaukiai. Tokią aplinką gali sukurti čia dirbantys žmonės.

Noriu padaryti taip, kad atėjęs žmogus galėtų tiesiog pasėdėti tarp tų gražių drabužių, ir niekas nereikalautų kažką nusipirkti“, – kalbėjo jaunoji verslininkė.

Atidariusi parduotuvę mergina suprato, kad jai reikia papildomos veiklos, todėl ir pati ėmė kurti. Jos darbai slepiasi po ženklu „Waznme“ – tai drabužiai rytojaus žmonėms.

„Norėjau turėti kažką kasdieniška, minimalistinį. Užteko apie tai užsiminti savo vaikinui, ir idėja greitai tapo realybe.

„Kuo „Waznme“ yra išskirtinis? Kolekcija yra iš neopreno. Tai neįprasta medžiaga – nedegi, stipresnė už natūralų kaučiuką ir atsparesnė aliejams, nepraleidžia vandens.

Pirmas drabužis buvo balta suknelė. Ji susilaukė didžiulio dėmesio. Sėkmė paskatino daryti dar daugiau. „Iš pradžių galvojau, kad bus tik keli paltukai, o šiuo metu yra ir kostiumėlių, ir suknelių“, – džiaugėsi Greta.

Svarbi ir smulkmena

G.Jurgaitytė negailėjo patarimų jauniems verslininkams.

„Jeigu svajoji kažką daryti, privalai apsispręsti, ar nori tik kurti, ar pateikti visuomenei. Pateikiant visuomenei reikia viską apgalvoti nuo A iki Z. Kad ir kaip gerai mokėsi siūti, nerti ar daryti ką kita, to negana“, – sakė mergina.

Jaunoji verslininkė įsitikinusi, kad turi būti apgalvota kiekviena smulkmena – nuo įvaizdžio kūrimo, produkto viešinimo socialiniuose tinkluose iki to, kaip tas daiktas iškeliauja pas klientus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.