„Victoria's Secret“ angelams pavydu ne tik gražios figūros

Būti įrašytai į „Victoria's Secret“ angelus – bilietas į garbingą podiumo žvaigždžių lygą. Kiek leidžia uždirbti apatinių drabužių reklama? Pagal „Forbes“ sudarytą reitingą, 16 iš 21 geriausiai apmokamų pasaulio modelių pristatė ar vis dar pristato kompanijos „Victoria's Secret“ kurtus apatinius drabužius.

Tarp dabartinių laimingųjų, patekusiųjų į „Forbes“ reitingą – ir C.Swanepoel.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Tarp dabartinių laimingųjų, patekusiųjų į „Forbes“ reitingą – ir C.Swanepoel.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 26, 2015, 7:00 PM, atnaujinta Oct 13, 2017, 12:14 PM

Per 38-erių metų istoriją legendinis prekės ženklas surengė daugybę ryškių šou. Tai tapo komercinės sėkmės varikliu ne vienam modeliui: „Victoria's Secret“ septynženkliais kontraktais aprūpino dešimtis podiumo žvaigždžių.

Pavyzdžiui, Andriana Lima, „Victoria's Secret“ angelų būryje išbuvusi rekordiškai ilgai – nuo 2000-ųjų – vien per 12 pastarųjų mėnesių uždirbo 9 mln. JAV dolerių. Daugiausia turtų jai sukrovė būtent sutartis su „Victoria's Secret“.

Tarp kitų garsių angelų – turtingiausias modelis pasaulyje Gisele Bündchen, geriausias jaunas modelis Karlie Kloss ir daugelis kitų.

„Victoria's Secret“, tradiciškai sykį per metus surenkanti angelus į kasmetinį šou, komercines sutartis sudaro toli gražu ne su visais modeliais, ant podiumo reklamuojantiems apatinį trikotažą.

Tarp dabartinių laimingųjų, patekusiųjų į „Forbes“ reitingą – Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel, perspektyviosios Lily Aldridge ir Marta Hunt.

Kaip joms pavyko patekti į laimingųjų sąrašą?

„Atsakymas jus nustebins: pagrindinis indikatorius – modelį turi priimti moteriškoji auditorijos dalis“, – aiškino „Victoria's Secret“ rinkodaros direktorius Edas Razekas.

Jo teigimu, kompanija visų pirma ieško modelių, kurie įkvėptų kitas moteris pirkti, tokių, su kuriomis jos galėtų susitapatinti, o ne tokių, kurių trokštų vyrai.

Vietoj įprastų modelių tipų, „Victoria's Secret“ renkasi gyvenimu besidžiaugiančius ryškius modelius.

„Kai žiūriu daugelį manekenių pasirodymų, manęs neapleidžia mintis: kas ją sukrėtė? Tuo tarpu mes norime, kad pozityviai mąstančios ir laimingos moterys palaikytų viena kitą“, – kalbėjo E.Razekas.

„Victoria's Secret“ per televiziją rodomo šou auditorija viršija visų kitų madų demonstravimus kartu sudėjus.

Ištisus metus kompanija visame pasaulyje ieško tinkamų modelių, iš kurių atrenka 100 finalisčių, kurios pakviečiamos į peržiūrą. Anot E.Razeko, vieta ant podiumo garantuota vos kelioms žvaigždėms. Visi kiti modeliai turi išsikovoti vietą.

Amžiaus reikalavimų angelams nėra. Tai pačiai A.Limai – 34-eri. Šios industrijos mastais brazilė – tikra veteranė. O kitam „Victoria's Secret“ modeliui Taylor Marie Hill – vos 19 metų.

Jei į modelių amžių nekreipiama dėmesio, tai figūrai reikalavimai itin griežti. Reklamuoti apatinį trikotažą patikima lieknom, atletiškom merginom, vis sportuojančioms, o ne vaikščiojančioms po vakarėlius.

Jei tikėtume E.Razeku, modelių pasiruošimas pasirodymui ant „Victoria's Secret“ podiumo primena sportininkų pasirengimą sezonui.

Kai vienas jaunas modelis pasipiktino, jog jos nepriėmė į šou, E.Razekas taip paaiškino kompanijos sprendimą: „Kas vakarą socialiniame tinkle „Instagram“ mačiau tavo nuotraukas viename klubų. A.Lima tuo metu tris valandas per dieną šokinėjo per šokdynę“.

Ir kol „Victoria's Secret“ verslas toliau kraus milijonus dolerių pelno, galima neabejoti: standartai liks tokie pat aukšti. Tai – rimtas gražių moterų verslas, o kad patektum į jį, vien noro ne gana – reikia paplušėti.

Parengta pagal forbes.ru

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kaip vyksta mobilizacija Rusijoje?