„Toliausiai mūsų produkcija pasiekė Singapūrą. Kaip minėjau, dabar pradedame bendradarbiauti su Arabų Emyratais. Formuojame eksporto skyrių, tada dar aktyviau turėtume pajudėti. Turi atsirasti naujų krypčių, esame atviri viskam, į kurią nors konkrečią rinką nesikoncentruojame. Mūsų baldų dizainas yra skandinaviškas, o rinkos, kurioms šios idėjos priimtinos, yra gana plačiai išsidėsčiusios“, – sakė įmonės vadovas Eimantas Pavilonis.
Pagrindinė įmonės rinka išlieka Skandinavija, ypač Norvegija – 90 proc. pardavimų, panevėžiečiai jau dirba ir su Anglijos, ir su Vokietijos atstovais. Įmonės apyvarta pernai siekė apie 3 mln. eurų, tačiau manoma, kad išplėtus asortimentą, priėmus daugiau specialistų ir atradus naujų rinkų pardavimai netruks išaugti.