Beribis lietuvių sumanumas – kojinės šunims, kariams ir net ligoniams

Kojinės – keistokas Kalėdų simbolis. Gal net ne lietuviškas. Tačiau  jos vis tiek neatsiejamos nuo lietuviško gyvenimo būdo. Kur kitur sudėtume pinigus, kuriuos reikia paslėpti ne tik nuo namiškių, bet ir nuo valdžios?

Kojinės „Skinijos“ sukakčiai megztos pasitelkus naują technologiją.<br>Organizatorių nuotr.
Kojinės „Skinijos“ sukakčiai megztos pasitelkus naują technologiją.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 24, 2016, 2:56 PM, atnaujinta Feb 9, 2018, 8:57 PM

Vis dėlto – tai gaminys, be kurio nei vasarą, nei žiemą neįmanoma išsiversti. O savo veiklos 20-metį mininti kojinių gamybos įmonė „Skinija“ prieš šventes numezgė jų ir išskirtinių. Tokių, kokių dar niekam neteko mūvėti.      

Naujos technologijos

„Skinija“ daugiau kaip 60 proc. gaminių eksportuoja į kitas pasaulio šalis. Be įprastų kojinių vyrams, moterims ir vaikams, įmonė jų yra mezgusi net šunims, kovojantiems su teroristais Danijoje. Nėrė funkcines kojines net Norvegijos ir Kanados armijų kariams. Neria jas, įpindama sidabro siūlų, sergantiesiems diabetu. 

O dabar pasaulyje novatoriškomis technologijomis ir sprendimais garsėjanti „Skinija“, minėdama 20 metų veiklos sukaktį, pagamino 200 porų ypatingos technologijos kojinių, skirtų būtent Lietuvos rinkai. 

Pasak „Skinijos“ gamybos vadovės Daiva Mažulienės, Lietuvai skirtos proginės kojinės kurtos pusę metų, o didžiausias iššūkis buvo susijęs su nauja pluošto derinimo technologija.

„Gaminant kojines derinta organinė medvilnė, šilkas ir merino avių vilna. Vidinis kojinių sluoksnis, kuris nematomas išorėje, pagamintas iš organinės medvilnės. Jos pluoštai apsuka kiekvieną elastingo sintetinio pluošto siūlą.

Išoriniam sluoksniui panaudojame 20,5 mikronų merino avių vilną, kurią derinome su šilku. Taip išlaikėme geriausią kojų temperatūros reguliavimo funkciją ir nešiojimo komfortą“, – pasakoja gamybos vadovė.

Sprendimas išbandyti naują technologinį kojinių gamybos sprendimą gimė atsižvelgiant į šiuolaikinių Lietuvos vartotojų poreikius bei pasaulines tendencijas. Pasak „Skinijos“ dizainerės Indrės Raižienės, dabar rinkoje vyrauja viena kitai tarsi savaime prieštaraujančios kojinių pasirinkimo tendencijos.

Pamėgo ryškiaspalves  

„Pastebime, kad Lietuvoje vis drąsiau išbandomi spalvotų, raštuotų kojinių deriniai, norima išsiskirti bei kojines dėvėti kaip stiliaus detalę. Kita tendencija – ypatingas dėmesys gamyboje naudojamų medžiagų kokybei, o kartu ir neblėstanti meilė klasikai: tamsios vienspalvės kojinės, pabrėžiančios žaliavos vertę bei kokybę.

Pasirinkome juodos spalvos fone naudoti pilkas karūnas, kurių viena – aukso spalvos. Pristatydami kojines iš aukščiausios kokybės žaliavų, palikome erdvės ir išskirtinumui“, – teigia I. Raižienė.

Kojinių gamybos įmonė „Skinija“ per mėnesį Lietuvos ir užsienio rinkoms pagamina apie 500 tūkst. kojinių porų. Daugiau kaip 60 proc. „Skinijos“ produkcijos eksportuojama į kitas šalis, tačiau proginių „Skinijos“ kojinių pagaminta 200 porų ir jos bus parduodamos tik Lietuvoje. Išskirtinės technologijos kojinės „Skinija“ firminėse parduotuvėse kainuos 15 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.