Pagrindinėje „Deloitte Technology Fast 50" reitingo kategorijoje „Good one" užėmė aštuntą vietą. Savo srities kategorijoje agentūra pralenkė visus konkurentus ir užėmė pirmą poziciją.
Pasak „Good one" vadovo Tomo Varno, pagrindinė varomoji jėga, lėmusi spartų agentūros augimą -„orientacija į rezultatą" principu paremta rinkodara bei dėmesys tarptautinėms rinkoms.
„Nuolat stipriname mūsų technologinį pranašumą, investuodami į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius bei su minimaliu žmogaus įsikišimu priimti sprendimus. Tai suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete", - sako T. Varnas.
Sparčiausiai augančių įmonių reitingas sudaromas pagal bendrovių pajamų augimą per pastaruosius ketverius metus. Sudarant šių metų reitingą, buvo analizuojamos 2013-2016 m. pajamos, skaičiuojant jų augimą vietos valiuta.
„Good one" augimo rodiklis reitinge - 1962 proc. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą - nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą.
Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one" kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu bei yra viena iš SEO paslaugų teikimo lyderių
Lietuvoje. Agentūra yra oficiali „Google" partnerė Lietuvoje.
Tarp agentūros klientų - „Gjensidige",„Camelia",„Škoda",„Egzotika",„Bigbank", kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.