Verslo idėja į galvą šovė vaikų darželyje

Jei turite mažų vaikų, greičiausiai žinote, kaip kartais sunku rasti žaislų, kurie vaikui būtų ir įdomūs, ir naudingi. Būtent su tokia problema susidūrė Jurgita Cholodinskienė, verslininkė, iš savo atžalos darželio auklėtojos išgirdusi priekaištą, jog tinkamų žaislų rasti labai sunku. Pagalvojusi, kad tai ideali proga savo jėgomis užpildyti trūkstamą rinkos dalį, ji įsteigė „Gudragalvį“, šiandien skaičiuojantį jau 11-us veiklos metus, išleidusį daugiau kaip 100 originalių leidinių ir galintį pasiūlyti daugiau kaip 3000 pavadinimų įvairių mokymo priemonių asortimentą iš viso pasaulio.

 Jurgita Cholodinskienė.
 Jurgita Cholodinskienė.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Oct 24, 2017, 2:49 PM

Įkvėpė darželio auklėtojos klausimas

Savo verslo pradžia J. Cholodinskienė laiko eilinę 2005-ųjų dieną vaikų darželyje. Viena auklėtojų tėveliams uždavė, rodos, retorinį klausimą: „Kodėl niekur negalime nusipirkti mums tinkamų žaislų?“ Tačiau moteris jo nepamiršo ir suprato, kad jei trūksta tam tikro tipo žaislų, anksčiau ar vėliau jie atsiras. Ir tuo pasirūpinusi įmonė galės džiaugtis iškart daugybe klientų visoje šalyje.

„Man, kaip verslininko gyslelę turinčiam žmogui, klausimas neprasprūdo pro ausis, todėl jau po metų įsteigiau įmonę, teikiančią vaikams mokomąją medžiagą, įtraukiančią juos į žaidimą“, – pasakoja verslininkė.

2006-aisiais veikti pradėjusi įmonė „Gudragalvis“ iš pradžių net nejautė didelės konkurencijos, mat tuomet edukacinių prekių pasiūla buvo gerokai mažesnė nei šiandien. Tais pačiais metais, išsirinkęs keletą pasaulyje pirmaujančių gamintojų, „Gudragalvis“ išleido pirmąjį savo edukacinių priemonių katalogą. Pasakodama šią istoriją J. Cholodinskienė ypač dėkoja būtent idėją pakišusio darželio darbuotojams, ir vėliau aktyviai prisidėjusiems prie jos vystymosi.

„Mažeikių „Saulutės“ darželio pedagogams esu dėkinga iki šiol – būtent jų patarimų ir savo nuojautos dėka mes padarėme pirminę rinkos „analizę“, darželyje išbandėme priemones bei sukūrėme rekomendacinę medžiagą vartotojams“, – prisimena moteris.

Šviečiamąją medžiagą parduoda net Suomijoje

Trečiaisiais veiklos metais „Gudragalvis“ tapo ne vien tiekėju, bet ir leidėju. Dar po kelerių metų analogiškas įmones J. Cholodinskienė įsteigė Latvijoje bei Estijoje, o savo leidinius ėmė eksportuoti į visą Europą: Suomiją, Didžiąją Britaniją, Čekiją, Lenkiją ir kitas. Prie to ženkliai prisidėjo faktas, jog įmonės žaislų kūrėjai – pedagogai, žinantys, į kokius paskatinimus vaikai reaguoja, o kokius laiko nuobodžius.

„Labai didžiuojamės, kad net tokiose šalyse kaip Suomija, kurios švietimo sistema laikoma viena stipriausių visame pasaulyje, mokymo įstaigos turi galimybę įsigyti mūsų komandos sukurtus „Lapiuko Bonio pamokėlių“ leidinius“, – teigia verslininkė.

Šiuo metu įmonė jau skaičiuoja daugiau kaip 100 originalių leidinių: kortelių rinkinių kalbos ar matematikos gebėjimams ugdyti, lavinančių loto žaidimų, kartoninių plytų ruošinių. Siūlo ir skaičių – raidžių konstruktorių, o gamtos mylėtojams – vabalų stebėjimo indų, vaikiškų mikroskopų, rinkinių mechanikos, elektronikos eksperimentams, įvairiausių stalo žaidimų.

Reikia kūrybiškumo ir kantrybės

Žinoma, tokia veikla reikalavo nemažų išlaidų. Pati verslininkė pasakoja, kad leidybos ir prekybos versle nuolat reikia turėti daug apyvartinių lėšų, todėl privalu žinoti, jog prieš pirmąjį pelną teks tik investuoti, investuoti ir darkart investuoti.

„Prie mūsų sėkmės istorijos labai daug prisidėjo INVEGA. Pasinaudojome ne tik paskolos garantija, bet ir susigrąžinome dalį sumokėtų paskolos palūkanų. Be to, itin rimta paskata judėti pirmyn mums tapo galimybė kompensuoti dalį darbuotojų darbo užmokesčio, pasinaudojant priemone „Parama pirmajam darbui“ (red. šiuo metu INVEGA administruoja priemonę „Parama darbui“, finansuojamą iš Europos socialinio fondo lėšų). Labai džiaugiamės ir vertiname ES investicijomis finansuojamas verslo skatinimo priemones – tai mums leidžia ne tik išlaikyti komandą, bet ir plėstis“, – pasakoja J. Cholodinskienė.

Tad verslininkė ragina pernelyg nesijaudinti dėl išlaidų, net jei šios didelės – svarbiausia rasti ir vystyti idėją, kuri tų išlaidų būtų verta: „Jaunam verslininkui turiu kelis patarimus: būti kūrybiškam, atkakliam, kantriam bei skirti daug dėmesio klientui ir jo poreikiams. Tai nėra lengva, tačiau šios savybės kartu su originalia ir įdomia idėja padės sukurti sėkmingą verslą“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.