Kamikadzė Lietuvoje, arba Kaip japonas Vilniuje atidarė restoraną

Dienos pietus tiekiantis japoniškos virtuvės restoranas „Kamikadzė“ yra įsikūręs pačiame Vilniaus centre, bet drauge – ir sunkiai pastebimoje vietoje. Tačiau tai netrukdo restoranui ištuštinti puodus dar nė darbo laikui nesibaigus, o norint gauti porciją, geriausia užsisakyti iš anksto.

Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.
Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.
Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.
Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.
Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.
Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.
Daugiau nuotraukų (3)

Augustė Radvilavičiūtė, Karolina Pūtytė

Jan 29, 2018, 3:52 PM, atnaujinta Jan 29, 2018, 4:11 PM

Savininkai – japonas Keishi Yamauchi ir lietuvė Jurgita Vitkauskaitė-Yamauchi – atskleidė, kaip ši vieta susikūrė ir kas lemia restorano sėkmę.

Susipažino diskotekoje

Daugiau nei 13 metų Japonijoje gyvenusi Jurgita po Fukušimos branduolinės jėgainės sprogimo Japonijoje grįžo į gimtinę kartu su vyru, su kuriuo susipažino tenykštėje diskotekoje. Į Japoniją moteris nuvyko turistiniais tikslais, tačiau susipažino su vaikinu, kuris tą patį vakarą ir pasipiršo. Apsigyvenę Lietuvoje, buvo priversti suktis.

„Verslą įkūrėme, nes aš nemoku lietuvių kalbos ir darbo nebūčiau susiradęs, todėl reikėjo jį susikurti pačiam“, – neslėpė K.Yamauchi.

Savininkai neslepia, kad sukurti verslą Lietuvoje tikrai nebuvo lengva. „Yra tiek daug institucijų, tave visur siunčia ir siunčia. Kol visur praeini…“, – pasakojo Jurgita.

Reklama – iš lankytojų lūpų

Savininkai į atėjusius klientus kreipiasi vardu – sako, kad dauguma jų yra dažni lankytojai, daugelį jau pažįsta. Todėl paklausti, kas restoraną „Kamikadzė“ daro sėkmingą, atsako, kad geri klientai.

Pasak šeimininkų, restoranas niekada nemokėjo už reklamą – apie „Kamikadzės“ egzistavimą žmonės sužino vieni iš kitų, dalindamiesi rekomendacijomis ir gerais atsiliepimais. Būtent tai ir lemia nenutrūkstantį lankytojų srautą.

Jurgita pripažįsta, kad nežino, ar klientams pas juos skanu, tuo labiau kad patiekiamas ne įprastinis japonų patiekalas sušiai.

„Maistas neįprastas – ne cepelinai, todėl nežinome, ar visiems jis patinka“, – sakė savininkė.

Kasdien būna ruošiami 3-4 dienos pietų variantai, kurių kaina – maždaug penki eurai. Apie tai, ką paragauti tą dieną siūlo ši japonų virtuvė, galima sužinoti „Facebook“ profilyje. Maistą restorane reikia užsisakyti iš anksto. Dėl tokios tvarkos patiekalus svečiai gauna labai greitai.

Restorane vietos nėra daug, tačiau tai savotiškas privalumas, nes čia pat galima matyti, kaip virtuvės šefas Keishi ruošia klientui maistą.

Paklaustas, kas labiausiai patinka Lietuvoje, mūsų šalyje su mylima moterimi apsigyvenęs japonas Keishi nė negalvodamas atsako: „Žmonės ir gamta.“

Daugiau skaitykite universitetozurnalistas.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.