Šeimos verslo sėkmė – kitoms šeimoms skirta rekomenduojamų išbandytų produktų el. parduotuvė

Prieš daugiau nei pusę metų Lietuvos verslą sukaustęs karantinas ne visiems buvo pražūtingas, priešingai – šis laikotarpis tapo naujomis galimybėmis el. prekybai. Tai sėkmingai išnaudojo stiprų asmeninį prekės ženklą turinti Simona Lipnė kartu su vyru Mindaugu pradėję savo šeimos verslą – kitoms šeimoms skirtą el. parduotuvę simitri.lt.

Prieš daugiau nei pusę metų Lietuvos verslą sukaustęs karantinas ne visiems buvo pražūtingas, priešingai – šis laikotarpis tapo naujomis galimybėmis el. prekybai.<br>„Verslios Lietuvos“ nuotr.
Prieš daugiau nei pusę metų Lietuvos verslą sukaustęs karantinas ne visiems buvo pražūtingas, priešingai – šis laikotarpis tapo naujomis galimybėmis el. prekybai.<br>„Verslios Lietuvos“ nuotr.
Prieš daugiau nei pusę metų Lietuvos verslą sukaustęs karantinas ne visiems buvo pražūtingas, priešingai – šis laikotarpis tapo naujomis galimybėmis el. prekybai.<br>„Verslios Lietuvos“ nuotr.
Prieš daugiau nei pusę metų Lietuvos verslą sukaustęs karantinas ne visiems buvo pražūtingas, priešingai – šis laikotarpis tapo naujomis galimybėmis el. prekybai.<br>„Verslios Lietuvos“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 3, 2020, 5:09 PM, atnaujinta Dec 3, 2020, 3:18 PM

Simona ir Mindaugas Lipniai, Simitri.lt įkūrėjai, sako, kad prieš daugiau nei tris metus jiems vienu metu gimus trims vaikams, taip jau atsitiko, kad visko reikėjo daugiau nei įprastai, tačiau buvo sunku išsirinkti iš gausios pasiūlos. Ne vienerius metus ieškoję, bandę ir vertinę prekes jie nusprendė visas savo išbandytas, namuose nuolat naudojamas priemones pasiūlyti ir savo sekėjams, todėl įkūrė šeimos verslą.

Šeimos prekių e. parduotuvė „Simitri.lt“, startavusi per karantiną, pirmąją dieną sulaukė didelio lankytojų srauto ir virš 100 užsakymų. Jos įkūrėjai Simona ir Mindaugas Lipniai iškart ieškojo patalpų sandėliui ir parduotuvei, o plėtros planai nesustojo ir karantinui pasibaigus.

„Laikas startuoti per karantiną buvo idealus. Žmonės buvo priversti pirkti internetu, todėl pabandė ir dalis pakeis įpročius. Man patinka, kad klientai mumis pasitiki – apie 70 proc. pirkėjų yra grįžtantys, turime daugiau nei 10 tūkst. prenumeratorių, krepšelių sumos auga, – sako Mindaugas Lipnius, MB „Simitri“ bendraturtis.

Anot jo, didžiausias iššūkis per karantiną buvo tas, kad negalėjome gauti reikalingų prekių kiekių, tiekimo grandinėje ir dabar dar yra trukdžių. „Šiuo metu atstovaujame žinomiems prekių ženklams, su kuriais labai sėkmingai bendradarbiaujame.

Per pusmetį darbo nuo kelių žmonių komandos išaugome iki komandos, kurioje yra už kiekvieną skyrių atsakingi darbuotojai. Turime virš 1000 skirtingų prekių, tačiau ties tuo nesustojame, sparčiai judame pirmyn ir turime didelių plėtros planų“, – pažymi jis.

Versli Lipnių šeima nori būti pavyzdžiu jaunoms šeimoms ir pasakyti, kad nereikia bijoti kurti ir siekti savo svajonių, nes tik sunkiu darbu galima pasiekti savo tikslų.

„Verslios Lietuvos“ duomenimis, karantino laikotarpiu Lietuvoje įsikūrė 10 proc. naujų el. parduotuvių. Lietuvos el. parduotuvių duomenų bazėje „Internete karantino nėra“ šiuo metu yra registruota virš 1000 smulkaus ir vidutinio verslo el. parduotuvių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.