„Žinau, kad nesu virtuvės virtuozas, tačiau buvo smagu išbandyti ne tik savo kulinarinius gebėjimus, bet ir išmatuoti kūrybinį potencialą. Iš pateiktų ingredientų kūriau mano manymu tobulą kelionių dešrainį, tačiau supratau, kad man kur kas geriau sekasi organizuoti keliones“, – juokėsi R. Širvinskas.
Renginio metu virtuvės šefas Gian Luca Demarko pristatė atsinaujinusį „Statoil“ degalinių tinklo dešrainių asortimentą. Nuo šiol pirkėjams siūlomi dešrainiai su šonine ir krienų padažu, taco traškučiais ir kario padažu bei troškintais kopūstais ir balzaminiu padažu.
„Norėjosi sukurti charakteringą, tačiau lietuviškam skoniui pritaikytą dešrainį. Pasirinkti netradiciniai deriniai, kurie iš pirmo žvilgsnio galbūt atrodo nesuderinami, tačiau skoninės savybės puikiai atsiskleidžia tarpusavyje“, – sako G.Luca Demarko.
Pasak „Circle K Lietuva“ rinkodaros direktorės Renatos Timoščik, dešrainiai – vienas populiariausių pirkėjų pasirinkimų. „Matydami augančius pardavimus ir didėjantį jų populiarumą, atnaujiname asortimentą ir stengiamės nustebinti savo pirkėjus naujais skonių deriniais“, – teigia R. Timoščik.
R.Timoščik teigia, kad per pastaruosius metus dešrainių pardavimus išmatuoti būtų galima kilometrais: jų parduota daugiau nei 550 km, o suvalgyta – daugiau nei 330 tonų.