Nuo Klaipėdos iki Kylio – kelionė į žiemos pasaką

Esu daug girdėjusi apie nuostabiuosius Vokietijos kalėdinius miestelius. Pasirodo su kompanijos DFDS keltu yra ganėtinai patogu iki jų nusigauti. Mano svajonių maršrutas būtų Klaipėda – Kylis. Šis kelionės maršrutas būtų skirtas romantiškai kelionei dviese.

Konkursas „Suplanuok ir išbandyk kelionę su DFDS“.<br>DFDS konkursas

Dec 6, 2016, 10:45 PM, atnaujinta Feb 10, 2018, 12:14 AM

Kelionės pradėtume gruodžio 9 d. penktadienį! Iš Klaipėdos pajudėtume į Vokietijos miestą Kylį. Šis miestas turi puikų susisiekimą su didžiaisiais ir gražiaisiais Vokietijos miestais tokiais kaip Hamburgas ar Berlynas. Tai yra miestai kuriuos aš svajoju pamatyti.

Taigi. Kelionė prasidėtų Klaipėdoje, keltas pajudetų iš uosto 21.00 val. Kadangi kelionė užtruktų 19 valandų, Kylyje atsidurtume tik kitos dienos pavakare. Apsistotume viešbutyje čia.

Kadangi kaina įkandama ir viešbutis pačiame miesto centre. Pernakvoję trauktume į Hamburgą. Kylis turi labai gerą susisiekimą su Hamburgu. Šiek tiek skirę laiko apžiūrėti šiam uostui keliaujame į traukinių stotį. Iš Kylio išvažiuojame 14.55 val., atvykstame 16.15 val. Hamburgas yra miestas turintis itin turtingą kultūrą ir istoriją, todėl jame liekame bent jau dviem dienoms. Apsistojame viešbutyje čia.

Hamburgas yra ypatingas miestas turintis savą istoriją. Būtinai reikia aplankyti rotušę, Švento Mykolo Bažnyčią, kuri buvo subombarduota per antrą pasaulinį karą. Taip pat didžiulę moters skulptūrą įmirkusią į vandenį kaip vonioje. Ir be abejo kalėdinį miestelį.

Gruodžio 13 d. judame iš Hamburgo į Berlyną. Šiame mieste apsistojame tris naktis, kadangi tai yra vienas iš įtakingiausių ir įspūdingiausių miestu Europoje. Traukinys iš Hamburgo pajudės 15.38 val., atvykstama 17.23 val. Apsistojama viešbutyje čia.

Aplankome nuostabiuosius kalėdinius miestelius, Berlyno sieną, muziejus bei televizijos bokštą, dviem dienoms turėtų pakakti.

Gruodžio 15 d. keliaujame namo. Traukinys turėtų pajudėti iš Berlyno 14.39 val., atvyktų 18.38 val. Tektų daryti persėdimą Hamburge, bet jis užtruktų keliolika minučių. Iš Kylio keltas pajuda 21.00 val. atgal į Klaipėdą. Štai jums ir mano tobula kelionė.