Lietuvių kelionė Tailande apkarto: grįžtant namo netilpo į lėktuvą

Pavėluoti į lėktuvą ar traukinį – daugelio keliautojų košmaras. O jei atvykus laiku į oro uostą tau pranešama, kad lėktuve nebėra vietos, nors bilietai jau rankoje.

Grįžtant namo lietuviai nustebo, nes jiems neliko vietos lėktuve.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Grįžtant namo lietuviai nustebo, nes jiems neliko vietos lėktuve.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Tailandas.<br>123rf.com nuotr.
Tailandas.<br>123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Apr 30, 2019, 10:03 PM, atnaujinta Apr 30, 2019, 11:39 PM

Panašiai nutiko draugų kompanijai – kurie keliavo su „Ukraine International airlines“ iš Bankoko į Vilnių.

„Likus savaitei iki kelionės namo – mums pranešė, jog mūsų nepavyks talpinti į lėktuvą, todėl mums pakeis avialinijas ir skrydį pavėlins 12 valandų“, – pokalbį pradėjo Diana.

Nepranešė, kodėl netilpo

Istorijos herojė tikina, jog net atvykus į oro uostą nepatikslino, kodėl jie netilpo į ankstesnį lėktuvą.

Anot moters, laimei jų grįžimas buvo savaitgalį – jei būtų nusikėlę į darbo dieną, tuomet būtų buvę daugiau problemų.

„Na, iki 12 val. išsiregistravome iš viešbučio ir visą dieną turėjom kažką veikti – tai tiesiog ją praleidome Bankoke. Teko savo lėšomis pietauti ir panašiai“, – teigė pašnekovė.

Dvejonės dėl kompensacijos

Turistė apie kompensacijas buvo girdėjusi, jog jei reisas vėluoja daugiau nei kelias valandas – žmogui galima tikėtis ir 600 eurų išmokos: „Dvejojau dėl to, jog tai ne Europos Sąjungos avialinijos ir skrydis vyko už Sąjungos ribų.

Bet vis tiek kreipėmės į advokatą, kuris padėjo mums dviems gauti 1200 eurų. Nors tai šiek tiek užtruko – bet džiaugiuosi, jog nenuleidom rankų.“

Parduoda daugiau nei yra vietų

Anot kelionių advokato Edmundo Rusino, kuris nagrinėjo šią istoriją ir padėjo turistams, tokių situacijų tikrai pasitaiko: „Dažniausiai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei yra vietų, kadangi tikisi, jog vis tiek dalis keleivių neatvyks dėl vienokių ar kitokių priežasčių. Ir tokiu būdu vis tiek tikisi, jog lėktuvas bus pilnas.“

Skrydis už ES ribų – ar galima tikėtis išmokos?

Turizmo teisės ekspertas pabrėžia, jog kompensacijų keleiviai gali tikėtis skrisdami ne tik Europos Sąjungos ribose – bet jei jiems kyla klausimų ar nežino kur kreiptis – visuomet geriau kreiptis į profesionalą nei delsti.

„Net jei vežėjas atsisako sumokėti kompensaciją – turistas turi teisę kreiptis į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą“, – sakė advokatas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.